سولسشر: پیروزی بزرگ مقابل چلسی حق ما بود

سولسشر: پیروزی بزرگ مقابل چلسی حق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در جام حذفی انگلیس موفق شد چلسی را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. شیاطین سرخ که در بازی قبلی‌شان اولین شکست خود در دوران هدایت اوله گنار سولسشر را تجربه کرده بودند، در بازی حساس دیشب مقابل حریف پرقدرت‌شان پیروز شدند تا سولسشر، بعد از بازی مدعی شود شاگردانش موفق به کسب پیروزی‌ای بسیار بزرگ شده‌اند.

سولسشر بعد از بازی گفت:" ما بعد از بازی مقابل PSG با انتقادهایی مواجه شدیم ولی امشب همه همان کاری را انجام دادند که از آنها خواسته بودیم. عملکرد ما فوق‌العاده بود و تاکتیک‌هایمان به ثمر نشست".

سرمربی نروژی یونایتد در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما از هافبک‌ها خواسته بودیم پرس را از جلوتر شروع کنند و وارد محوطه جریمه حریف بشوند و این تاکتیک اثر کرد. دفاع ما در نیمه دوم واقعا فوق‌العاده بود".

سولسشر در ادامه گفتگو با خبرنگاران گفت:" چلسی تیم خوبی است. آنها سبک بازی خاص خودشان را دارند ولی خوان ماتا که مسئولیت مهار جورجینیو به او سپرده شده بود کارش را عالی انجام داد و ما در فاز دفاعی، بی عیب و نقص و خارق‌العاده بودیم. ما موفق به کسب یک پیروزی خیلی بزرگ شدیم".