سولسشر: ضعیف‌ترین یونایتد چند وقت اخیر بودیم

سولسشر: ضعیف‌ترین یونایتد چند وقت اخیر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با شکست دیروز در مقابل ولوز، بعد از اخراج ژوزه مورینیو و بدست گرفتن سکان هدایت این تیم توسط اوله گنار سولسشر، برای اولین بار شکست در دو بازی پیاپی را تجربه کرد. شیاطین سرخ پیش از شکست دیروز مقابل ولوز، بازی قبلی‌شان در لیگ برتر را هم به آرسنال واگذار کرده بودند.

سولسشر بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" این ضعیف‌ترین بازی ما در چند وقت اخیر بود. ما بازی را خیلی کند شروع کردیم و همانطور که آنها می‌خواستند بازی کردیم. نمی‌توانستیم مالکیت توپ را آنطور که باید بدست بگیریم و وقتی هم توپ را بدست می‌آوردیم به اندازه کافی سریع نبودیم. اینها واقعا برای تیمی مثل یونایتد ناراحت‌کننده است".

منچستریونایتد در بازی دیروز که در ورزشگاه خانگی ولوز انجام می‌شد، در طول بازی عملا حرف زیادی برای گفتن نداشت و تنها گل این تیم در دقیقه 95 بازی توسط  مارکوس راشفورد به ثمر رسید ولی نتوانست شیاطین سرخ را از شکست نجات دهد.

سولسشر در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من معتقدم ما در این بازی در یک سوم پایانی کیفیت لازم را نداشتیم و به اندازه کافی بازی ترکیبی انجام ندادیم. البته در نیمه اول وقتی توپ را در اختیار داشتیم کنترل‌مان روی بازی بد نبود ولی چه فایده وقتی که شما توپ را راحت از دست می‌دهید و به حریف اجازه می‌دهید روی دروازه‌ شما دست به ضدحمله بزند".

سولسشر در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این شکست به شانس او برای منصوب شدن به عنوان سرمربی دائم یونایتد ضربه خواهد زد گفت:" من تا تابستان اینجا هستم و ما تا آن زمان بازی‌های زیادی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داریم".