نانی: اگر یک نفر باشد که بتواند اوضاع یونایتد را روبراه کند، او کسی جز مورینیو نیست؛ مورینیو مثل فرگوسن است.

نانی: اگر یک نفر باشد که بتواند اوضاع یونایتد را روبراه کند، او کسی جز مورینیو نیست؛ مورینیو مثل فرگوسن است.

سایت رسمی فوتبالی- نانی ستاره سابق و پرتغالی منچستریونایتد براین باور است که هدایت این تیم در دستان درستی است. نانی که این روزها درتیم اسپورتینگ بازی می کند، اعتقاد دارد که ژوزه مورینیو بهترین گزینه برای نجات دادن منچستریونایتد از شرایط فعلی است. 

درابتدای فصل توقع می رفت که یونایتد بتواند فصل خوبی را پشت سربگذارد ولی آنها هنوز نتوانسته اند تا نمایش ایده آلی داشته باشند و با صدر جدول لیگ برتر فاصله زیادی دارند. اختلافات متعدد میان مورینیو و بازیکنان تیم، در هفته های اخیر سوژه اصلی اخبار درمورد این باشگاه بوده ؛ اما بااین وجود نانی معتقد است که مورینیو گزینه ایده آلی برای هدایت شیاطین سرخ است.

نانی در گفتگو با سایت گل و در پاسخ به سوالی در مورد تفاوتهای یونایتد سرالکس فرگوسن و مورینیو گفت:« پاسخ دادن به این سوال سخت است؛ چون من فقط می توانم در مورد تجربیاتم زیر نظر فرگوسن صحبت کنم. من در مورد یونایتد مورینیو، فقط می توانم از بیرون نظر بدهم. این اصلا عادلانه نیست که یونایتد فرگوسن را با یونایتد مورینیو مقایسه کرد. چون در مورد دو دوره مختلف در تاریخ باشگاه صحبت می کنیم. ژوزه بعد از یک دوره ناکام به یونایتد آمد و همین حالا هم چند جام با این تیم فتح کرده؛ از جمله لیگ اروپا. البته قطعا هدف یونایتد قهرمانی در لیگ برتر است ولی این تورنمنت خیلی سخت است. یونایتد فصل گذشته دوم شد ولی امسال اوضاع به نحو دیگری است.»

نانی ادامه داد:« من مطمئنم که اگر یک سرمربی باشد که بتواند اوضاع یونایتد را روبه راه کرده و تیم را در مسیر صحیحی قرار دهد، او کسی نیست به جز مورینیو. او هم دقیقا مثل سرالکس فرگوسن کاریزمای بالا و شخصیتی قوی دارد. این فاکتورها کلیدهای موفقیت هستند.»

نانی درادامه در مورد کریستیانو رونالدو، دوست و هم تیمی سابقش به اظهارنظر پرداخت:«کریس دوست من است و بی تردید بهترین بازیکن دنیاست. او نقش مهمی در کارنامه ورزشی من داشت. ما سالها کنار هم بازی کردیم و با هم با پیراهن یونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم و پرتغال را قهرمان اروپا نمودیم. هردوی ما در اسپورتینگ، یکی از بهترین آکادمی های فوتبال دنیا رشد کردیم. هردویمان زیرنظر فرگوسن پرورش یافتیم. ما در داخل و خارج زمین علاقه زیادی به هم داشتیم و دوستانی ابدی هستیم.»

6363