با انتقال به ویسل کوبه؛ داوید ویا بار دیگر همبازی اینیستا شد

با انتقال به ویسل کوبه؛ داوید ویا بار دیگر همبازی اینیستا شد

سایت رسمی فوتبالی - داوید ویا با انتقال به تیم ژاپنی ویسل کوبه بار دیگر به هم تیمی سابق خود در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا پیوست.

به گزارش فوتبالی، پس از این که نیویورک سیتی تایید کرد که ویای 36 ساله می تواند پس از اتمام مهلت قرارداد خود از این تیم جدا شود، این بازیکن از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که به لیگ ژاپن خواهد پیوست. اینیستا نیز در ماه می سال جاری میلادی به ویسل کوبه پیوست و این دو بازیکن می توانند بار دیگر پس از سال های 2010 تا 2013 با یکدیگر هم تیمی شوند. ویا اظهار داشت: " در سال هایی که به صورت حرفه ای فوتبالیست بودم، باید تصمیمات مهمی زیادی را می گرفتم. برای یک ورزشکار ترک یک تیم کار دشواری است و من بار دیگر در این شرایط قرار دارم. در طول دوران حرفه ای ورزشم، همیشه به بدنم، افرادی که کنارم دارم و بییشتر از همه به حس ششم و غریزه ام گوش کردم. در لحظه های شک و تردید، امیدوارم یک نشانه، جزئیات یا چیزی شبیه به این کمی شرایط را واضح کند. یک چالش جدید در انتظار من است: آسیا. "

ویا در طول مدت حضور خود در ام ال اس موفق شد در 126 بازی 80 گل به ثمر برساند و در سال 2017، سه سال پس از آخرین حضورش با پیراهن ملی، بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. ویا و اینیستا در طول مدت حضور خود در کنار هم در بارسا دو قهرمانی لالیگا، یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، یک سوپرکاپ اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها به دست آوردند.

1070