سه ستاره سابق بارسلونا قهرمان جام امپراتوری ژاپن شدند

سه ستاره سابق بارسلونا قهرمان جام امپراتوری ژاپن شدند

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا، توماس فرمالن و داوید ویا سه ستاره سابق بارسلونا توانستند که نامشان را در تاریخ فوتبال ژاپن ثبت کنند.

به گزارش فوتبالی، ویسل کوبه توانست در فینال جام امپراتوری ژاپن (جام حذفی) در ورزشگاه المپیک توکیو مقابل کاشیما آنتلرز پیروز شود و به قهرمانی شود. این اولین جام تیم ژاپنی است که توانستند بر خلاف انتظارات پر افتخارترین تیم تاریخ فوتبال ژاپن را شکست بدهند. کاشیما با هشت لیگ و پنج جام حذفی پرافتخارترین تیم فوتبال ژاپن است.

در این بازی ویسل کوبه با گلهای اینوکای (با گل به خودی در دقیقه 18) و فوجیموتو (دقیقه 38) با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. ویسل کوبه با هدایت تورستن فینک در نیمه اول کار را تمام کرد تا به قهرمانی برسد. .اینیتسا، پودولسکی و فرمالن در ترکیب اصلی تیم ژاپنی حضور داشتند. سه بازیکن نقش مهمی در قهرمانی داشتند. ویا نیز در دقایق پایانی به میدان آمد و فقط ده دقیقه بازی کرد که در ورزشگاه به شدت تشویق شد چرا که آخرین بازی دوران فوتبالش را با جام به پایان رساند. 

بازیکنان ویسل کوبه از داوید ویا خواستند تا او  جام را بالای سر ببرد تا ادای احترامی به دوران فوتبالش باشد و بدین ترتیب آخرین لحظات خود به عنوان بازیکن فوتبال را به شیرین ترین شکل ممکن سپری کند.