ویا: حضور اینیستا در ویسل کوبه، نقش پررنگی در آمدنم به ژاپن داشت

ویا: حضور اینیستا در ویسل کوبه، نقش پررنگی در آمدنم به ژاپن داشت

سایت رسمی فوتبالی- بعد از انتشار خبر رسمی انتقال داوید ویا به باشگاه ویسل کوبه ژاپن، آندرس اینیستا، دیگر بازیکن اسپانیایی این باشگاه ژاپنی، به ویا خوشامد گفت و از اینکه مجددا با او در یک تیم بازی خواهد کرد ابراز خوشنودی کرد.

ویسل کوبه سومین تیمی خواهد بود که اینیستا و ویا را در کنار هم در اختیار خواهد داشت. تا پیش از این نیز این دوبازیکن توانا در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا کنار یکدیگر بازی کرده بودند.

ساعاتی پیش داوید ویای 36 ساله خبر پیوستنش به باشگاه ویسل کوبه را اعلام کرد و کمی بعد در کنفرانسی خبری در ورزشگاه تیم جدیدش حضور یافت. ویا در صحبتهایی گفت:« تمام مدیران باشگاه که در طول این مدت با آنها دیدار داشتم، اشتیاق زیادی داشتند تا من را در این تیم ببینند و این نکته مهمی است.»

ویا همچنین دیدار ویسل کوبه مقابل وگالتا سندای که با برد 2-3 تیم جدیدش به پایان رسید و اینیستا در آن موفق به گلزنی شد را از سکوهای ورزشگاه تماشا کرد. ویا در ادامه گفت:« اینجا بازیکنی هست که به خاطر تکنیک بازی و مالکیت توپش مشهور است؛ او کسی نیست جز اینیستا. اینیستا دوست قدیمی و صمیمی من است و حضور او در ژاپن نقش پررنگی در انتقال من به ویسل کوبه داشت. وقتی احتمال انتقالم به ژاپن مطرح شد، با اینیستا تماس گرفتم و او نکات مثبت زیادی در مورد تیم به من گفت وکلی از زندگی در ژاپن تعریف کرد.»

6363