آندرس اینیستا و تمرین دادن به کودکان در ژاپن

آندرس اینیستا و تمرین دادن به کودکان در ژاپن

خبرگزاری فوتبالی - آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا که از سال 2018 بارسا را به مقصد باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن ترک کرد، در کمپی مخصوص به خود به آموزش فوتبال به کودکان مشغول شده است. به نظر می‌رسد که اینیستا با توسعه‌ی برنامه‌هایش در ژاپن فعلا قصد بازگشت به اروپا را ندارد و می‌خواهد مسیر حرفه‌ای خود را در شرق آسیا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، آندرس اینیستا که زننده گل قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 بود، بدون شک یکی از پرافتخار ترین هافبک های تاریخ فوتبال است. هنرنمایی های او در خط هافبک بارسلونا و اسپانیا فراموش نشدنی است. او در دوران طلایی بارسلونا از لاماسیا راهی تیم اصلی بارسا شد و یکی از چهره‌های اصلی آبی و اناری ها در دوران پپ گواردیولا و پس از آن بود. اینیستا در تمامی رده های سنی تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. او بین سال‌های 2006 تا 2018 برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا، 131 بازی انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

اینیستا که در حال حاضر در فوتبال ژاپن مشغول است. با احداث کمپی برای کودکان، به آن‌ها تمرین می‌دهد. کمپ آندرس اینیستا در ژاپن، اینیستا متدلوژی نام دارد. او با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:" بعدازظهر فوتبال در اینیستا متدلوژی. لذت بردن با بچه ها!"

1470