روزهای نه چندان خوش اینیستا در لیگ ژاپن

روزهای نه چندان خوش اینیستا در لیگ ژاپن

خبرگزاری فوتبالی - آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا که از سال 2018 بارسا را به مقصد باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن ترک کرد، اکنون روز های خوشی را در این تیم سپری نمی‌کند. آن‌ها در این هفته از لیگ ژاپن با نتیجه 2 بر 1 مقابل سانفریس شکست خوردند. ویسل کوبه در حال حاضر در جایگاه یازدهم لیگ 18 تیمی ژاپن قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، آندرس اینیستا که در حال توسعه برنامه هایش در ژاپن برای فوتبال کودکان است، روز های خوشی را در لیگ ژاپن سپری نمی‌کند. آن‌ها از 5 بازی اخیر تنها 2 تا را برده‌اند. روز گذشته تیم ویسل کوبه مقابل تیم سانفریس هیروشیما شکست خورد تا به روند ضعیف خود ادامه دهد. آندرس اینیستا که زننده گل قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 بود، بدون شک یکی از پرافتخار ترین هافبک های تاریخ فوتبال است. هنرنمایی های او در خط هافبک بارسلونا و اسپانیا فراموش نشدنی است. او در دوران طلایی بارسلونا از لاماسیا راهی تیم اصلی بارسا شد و یکی از چهره‌های اصلی آبی و اناری ها در دوران پپ گواردیولا و پس از آن بود.

اینیستا پس از شکست تیمش با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:" بازی را از دست دادیم و دیگر نتوانستیم برگردیم.برای پیشرفت، به کار خود ادامه می دهیم."

1470