اینیستا: کاش می شد تمام عمرم در بارسلونا بازی می کردم

اینیستا: کاش می شد تمام عمرم در بارسلونا بازی می کردم

سایت رسمی فوتبالی - آندرس اینیستا ستاره سابق باشگاه بارسلونا این روزها عضو باشگاه ویسل کوبه ژاپن است و خودش را برای مصاف با بارسا در دیداری دوستانه آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، اینیستا در صحبتهایی اعلام کرده که مصاف با بارسلونا، تیمی که بخش عمده ای از عمر فوتبالی اش را در آنجا گذرانده، حس عجیبی را در او ایجاد می کند.

قرار براین است که در روز 27 جولای و در اردوی پیش فصل بارسلونا در ژاپن، این تیم مقابل ویسل کوبه، تیم فعلی اینیستا دیداری دوستانه را برگزار کند. حالا اینیستا در مورد این بازی دوستانه گفته:« بی تردید، بازی خاص و ویژه ای برای همه خواهد بود. برایم حس عجیبی است که مقابل بوسکتس، جوردی آلبا و راکیتیچ قرار بگیرم. بازی کردن مقابل تیم تمام زندگی ام حس عجیبی است. روزی مملو از احساسات برای من خواهد بود. امیدوارم همه ما از این بازی لذت ببریم و هواداران ویسل کوبه هم از این بازی تماشایی بهره ببرند.»

اینیستا در نامه ای که خطاب به هواداران بارسلونا نوشته و توسط باشگاه کاتالان منتشر شده، از احساسات درونی اش پرده برداشته. اینیستا دقیقا یک سال پیش و درروز 22 جولای اولین بازی اش را با پیراهن ویسل کوبه برگزار کره بود. او دراین رابطه ادامه داده:« یک سال. بله یک سال خیلی سخت و فشرده از هر حیث را پشت سرگذاشتم. سال اول حضورم در ژاپن به عنوان بازیکن سابق بارسا! سال اول حضورم در کشوری که کاملا با اسپانیا متفاوت است.»

این ستاره اسپانیایی در ادامه به این نکته اشاره کرد که از زندگی در ژاپن راضی است:« هم خودم و هم خانواده ام از زندگی در ژاپن لذت می بریم. نشان به این نشان که در این یک سال، یک عضو دیگر به خانواده مان اضافه شد و رومئو هم به دنیا آمد.» البته او اذعان کرد که دلش برای زندگی به عنوان بازیکن بارسلونا تنگ شده است:« من این را بارها گفته ام. کاش می شد که تمام عمرم در بارسلونا بازی می کردم و درکنار تمام دوستانی که در رختکن این تیم داشتم می بودم و در استادیوم فوق العاده نوکمپ به میدان می رفتم و ازلطف هواداران بهره می بردم و درتورنمنتهای بزرگی مثل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردم ولی در برخی لحظات از زندگی باید تصمیمات دیگری بگیری.»

  

6363