عکس؛ دیدار آندرس اینیستا با پیرترین بازیکن جهان!

عکس؛ دیدار آندرس اینیستا با پیرترین بازیکن جهان!

خبرگزاری فوتبالی - آندرس اینیستا که در تیم ویسل کوبه ژاپن توپ می‌زند با پیرترین بازیکن جهان که در آن لیگ حضور دارد دیدار کرد. این دیدار پس از بازی تیم ویسل کوبه با یوکوهاما اتفاق افتاد.

به گزارش فوتبالی، کازویوشی میورا که به "کینگ کازو" معروف است، با 53 سال سن پیرترین بازیکن حال حاضر جهان شناخته می‌شود. البته رکورد پیرترین فوتبالیست تاریخ دست عزالدین بهادر، بازیکن مصری، با بیش از 74 سال سن است. آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا، پس از بازی تیمش با یوکوهاما، دیداری با میورا داشت. اینیستا با انتشار این تصاویر نوشت:"مورد احترام من، اسطوره!"

میورا که در تیم یوکوهاما از لیگ ژاپن حضور دارد، در حال حاضر 53 ساله است. او شماره‌ی 11 این تیم را بر تن می‌کند. این بازیکن دوران حرفه‌ای خود را از سال 1980 آغاز کرده است و این دوره هنوز هم ادامه دارد. او اولین بازی خود را برای ژاپن در سال 1990 انجام داد و در 89 بازی برای تیم ملی کشورش 55 گل به ثمر رساند. اینیستا معتقد بود که حضورش در فوتبال ژاپن به او این اجازه را داده تا زمان بیشتری داشته باشد و استرس و فشار کمتری روی او باشد. اکنون کاپیتان سابق بارسلونا با میورای 53 ساله دیداری داشته است.

1470