تماس باشگاه آرژانتینی با اسطوره بارسلونا

تماس باشگاه آرژانتینی با اسطوره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هفته گذشته اعلام کرد که دوران حضورش در ویسل کوبه به اتمام رسیده است و در حال حاضر آینده او روی هواست.

به گزارش فوتبالی، اینیستا قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد و خودش هم می داند که نمی تواند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند اما به نظر می رسد که برای تجربه اندوزی به لیگ های کوچک تر فکر می کند تا پیش از بازنشستگی، تجربیات جدیدی را به دست بیاورد.

حالا سزار لوئیز مرلو خبرنگار آرژانتینی گزارش داده است که کریستین مالاسپینا مدیر باشگاه آرژنتینوس جونیورز با اینیستا تماس گرفته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. در حقیقت گابی میلیتو بازیکن اسبق فوتبال آرژانتین به نمایندگی از این باشگاه با اینیستا تماس گرفته تا نظرش را بپرسد. مشخص نیست که آیا اینستا حاضر می شود که برای ادامه فوتبالش به لیگ آرژانتین برود یا نه.

اینیستا شش ماه دیگر با ویسل کوبه قرارداد داشت. این بازیکن به علت مصدومیت های پرشمار فصل جالبی را نداشته است اما قرار است که به زودی در بازی دوستانه مقابل بارسلونا شرکت کند.  حضور در لیگ آرژانتین قطعا باعث می شود تا هواداران اینیستا با دقت مسابقات و اتفاقات این لیگ را دنبال کنند. باید دید که آندرس در نهایت چه مقصدی را برای پایان فوتبالش برمی گزیند.

4125