روزهای تلخ اینیستا و ویا؛ ویسل کوبه، 7باخت متوالی،در آستانه سقوط

روزهای تلخ اینیستا و ویا؛ ویسل کوبه، 7باخت متوالی،در آستانه سقوط

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه ژاپنی ویسل کوبه که در سالهای اخیر تلاشهای زیادی برای جذب ستاره های نامدار دنیای فوتبال انجام داد حالا حال و روز خوبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، آنها پس از جذب آندرس اینیستا، توانستند داوید ویا گلزن سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا را هم برای پیوستن به تیمشان متقاعد کنند ولی با این وجود اوضاع برای این تیم بروفق مراد نیست. دروازه ویسل کوبه در بازی اخیرش در لیگ ژاپن، گلباران شد و آنها در هفت بازی اخیرشان، متحمل هفت باخت متوالی شده اند و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

دربازی اخیر ویسل کوبه، اینیستا در زمین نبود و داوید ویا هم موفق به گلزنی نشد و سرخی سامپر هم در جمع بازیکنان ذخیره تیمش حضور داشت.این هفتمین باخت متوالی ویسل کوبه بود که در زمین تیم یوکوهاما مارینوس رقم خورد.

ویا تنها بازیکن اسپانیایی حاضر درترکیب اصلی ویسل کوبه و تاکایوکی یوشیدا، سرمربی ژاپنی اش بود و موفق نشد تا دراین بازی گلزنی کند و تیمش 1-4 مغلوب تیم میزبان شد. 

داوید ویا در دوازده هفته ای که در لیگ ژاپن به میدان رفته تنها 4 گل برای تیمش زده که آمار چندان قابل قبولی به نظر نمی رسد.

آندرس اینیستا هم به دلیل مصدومیت این بازی را از روی سکوها تماشا کرد و سرخی سامپر در دقیقه 71 و در شرایطی که تیمش 0-2 عقب بود وارد زمین شد.

با این باخت، ویسل کوبه با 10 امتیاز در منطقه سقوط جدول قرار گرفته و امتیازش برابر با تیم وگالتا سندای و ساگان توسوی فرناندو تورس است.

تورس در برد 1-0 تیمش مقابل سانفریس دردقایق پایانی وارد زمین شده بود

6363