مصدومیت اینیستا در بازی خداحافظی فرناندو تورس

مصدومیت اینیستا در بازی خداحافظی فرناندو تورس

سایت رسمی فوتبالی- امروز و در جریان دیدار دو تیم ساگان توسو و ویسل کوبه در فوتبال ژاپن،فرناندو تورس ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال، کفشهایش را آویخت. 

به گزارش فوتبالی، این بازی دیدار خاص و ویژه ای برای ستاره های اسپانیایی دو تیم بود، چرا که در جریان آن ال نینیو برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اما در مراسم خداحافظی تورس از زمین چمن، آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی ویسل کوبه در کانون توجهات قرار گرفت و دلیل آن هم مصدومیت آندرس اینیستا بود.

نیمه اول این بازی با برتری 0-3 ویسل کوبه (تیمی که اینیستا و داوید ویا را در اختیار دارد) به پایان رسید و اینیستا ستاره نیمه اول بازی بود. او در دقیقه 20 گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در دقیقه40 بازی و در شرایطی که تنها 5 دقیقه تا پایان نیمه اول باقی بود، اینیستا وقتی پا به توپ از گوشه زمین درحال حرکت بود، مصدوم شد. روند بازی در نیمه اول به گونه ای پیش رفت که برای تورس چندان خوشایند نبود و تیمش نیمه اول را با باخت 3-0 به پایان برد. 

مصدومیت اینیستا از ناحیه عضله دوسرران پای چپ است و به نظر می رسد که او با پارگی جزئی عضله مواجه شده است. البته هنوز جزئیاتی درمورد شدت مصدومیت او منتشر نشده است.

ویسل کوبه تا پایان رقابتهای این فصل لیگ ژاپن 11 بازی دیگر پیش رو دارد و مشخص نیست که آیا اینیستا قادر خواهد بود تا در بازیهای پایانی این فصل، تیمش را همراهی کند یا خیر.

این بازی در نهایت با باخت 6-1 تیم فرناندو تورس مقابل ویسل کوبه به پایان رسید

6363