گریزمان: از قرار گرفتن زیر سایه مسی ترسیدم

گریزمان: از قرار گرفتن زیر سایه مسی ترسیدم

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان تایید کرد که رد کردن پیشنهاد بارسلونا کار بسیار سختی بود اما از قرار گرفتن زیر سایه لیونل مسی در این تیم ترسیده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی فرانسه در تابستان امسال در آستانه پیوستن به بارسلونا بود اما تصمیم گرفت که به حضور خود در اتلتیکو مادرید ادامه دهد. بارسلونا حاضر بود بند فسخ 100 میلیون یورویی او را بپردازد و این بازیکن مدت ها درگیر بررسی شرایط برای حضور خود در نیوکمپ بود. حالا این مهاجم درباره سختی رد کردن این پیشنهاد صحبت کرده است. او به کانال پلاس گفت: " رد کردن پیشنهاد بارسا سخت بود؟ بله بسیار سخت بود. از یک طرف بارسا بود که من را می خواست، با من تماس می گرفتند، به من پیام می دادند. اما از سوی دیگری باشگاهی بود که در آن حضور دارم، جایی که بازیکن مهمی هستم و بر مبنای حضور من پروژه ای را آغاز کرده است. دیدن هم تیمی ها و خصوصا مربی پس از یک بازی که در آن هو شدم بسیار برای من مهم بود. او به خانه من آمدم تا آرامم کند و با من صحبت کرد و نشان داد که اعتمادش را دارم. "

گریزمان همچنین مدعی شد که حضور در زمین به عنوان گزینه دوم و پس از لیونل مسی نیز نکته ای مهم و اساسی در تصمیم گیری او بوده است. او اظهار داشت: " شاید به صورت ناخودآگاه قرار گرفتن زیر سایه مسی نیز در این تصمیم تاثیرگذار بود. اما هم تیمی ها و مقامات باشگاه سنگ تمام گذاشتند. آنها با من صحبت کردند، دستمزدم را افزایش دادند. هر کاری کردند تا نشان دهند که اتلتیکو خانه من است و من نباید اینجا را ترک کنم. شرایط پیچیده ای بود خصوصا برای زنم که ساعت 3 صبح برای مشورت بیدارش می کردم. "

1070