پیروزی خفیف اینتر مقابل لیون در چمپیونزکاپ

پیروزی خفیف اینتر مقابل لیون در چمپیونزکاپ

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم نمایش متعادلی داشتند و در نهایت این شاگردان لوچانو اسپالتی بودند که با تک گل لائوتارو مارتینس در نیمه دوم به پیروزی رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه بازیکنان لیون نمایش بهتری داشتند و یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما واکنش های خوب هاندانوویچ، مانع از باز شدن دروازه اینتر شد.

در دقایق پایانی نیمه اول این اینتری ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما آنها هم در رسیدن به گل ناکام بودند و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل رسید. روی ارسال زمینی دالبرت هنریکه از سمت چپ بود که توپ در محوطه جریمه لیون به لائوتارو مارتینس رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان لیون پیش کشیدند و خیلی زود می توانستند به گل تساوی برسند اما ضربه ماریانو راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

در ادامه هر دو تیم تعویض های زیادی داشتند که روی جریان بازی تاثیر گذاشت و باعث شد تا موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشود. به این ترتیب، بازی با همان یک گل به سود اینتر به پایان رسید.