ادعای عجیب ژیرو: به لیون نرفتم چون رابطه خوبی با بنزما دارند

ادعای عجیب ژیرو: به لیون نرفتم چون رابطه خوبی با بنزما دارند

خبرگزاری فوتبالی - الیویه ژیرو تاکید کرد که پیشنهاد پیوستن به لیون در ماه ژانویه را رد کرده چرا که این باشگاه رابطه خوبی با کریم بنزما، مهاجم سابق خودش، دارد. 

به گزارش فوتبالی، بنزما، ستاره رئال مادرید، علیرغم این که بیش از یک دهه است از لیون جدا شده اما هنوز در این باشگاه بسیار مورد احترام است. اما جایگاه او در تیم ملی فرانسه به الیویه ژیرو رسیده چرا که بنزما پس از اتهام دخیل بودن در باج گیری از متیو والبوئنا از طریق یک فیلم غیر اخلاقی از این تیم کنار گذاشته شده است. این رسوایی باعث شد که بنزما از سال 2015 در تیم ملی فرانسه جایی نداشته باشد اما همچنان به انتقاد از ژیرو می‌پردازد. او در پاسخ به سوالی درباره مقایسه خودش با مهاجم چلسی گفته بود: " شما نمی‌توانید یک ماشین فرمول یک را با ماشین کارتینگ مقایسه کنید. من می‌دانم که ماشین فرمول یک هستم. "

ژیرو دو ماه پیش از اظهارنظر بنزما در آستانه حضور در لیگ فرانسه بود اما حالا مدعی شده که این پیشنهاد را رد کرده چون آنها رابطه خوبی با بنزما دارند. او در این باره به لوپروگرس گفت: " متاسفانه این واقعیتی ظالمانه است. من باید با آن شرایط کنار بیایم. از نظر فوتبالی این انتقال خوب بود. اما من نمی‌خواستم کمترین ریسکی برای خانواده‌ام ایجاد کنم خصوصا با توجه به این که مردم گاهی چه واکنش‌هایی دارند. "

1811