تیم زنان لیون قهرمان اروپا شد؛ برابری با رکورد تاریخی رئال مادرید

تیم زنان لیون قهرمان اروپا شد؛ برابری با رکورد تاریخی رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - فینال لیگ قهرمانان اروپای زنان هم مثل مردان با حضور دو تیم فرانسوی و المانی برگزار شد. در حالی که در رده مردان، بایرن مونیخ مقابل پاریسن ژرمن به پیروزی رسید و قهرمان شد اما این بار لیون توانست در مقابل نماینده دیگر آلمان یعنی ولفسبورگ به پیروزی برسد و بدین ترتیب تیم لیون توانست قهرمان اروپا در حوزه باشگاهی زنان شود.

به گزارش فوتبالی، تیم زنان لیون با گلهای لوسومر، کوماگای و لومورسدوتیر در مقابل تک گل پاپ با نتیجه سه بر یک مقابل ولفسبورگ به پیروزی رسید و توانست آخرین تورنمنت باشگاهی فصل 20-2019 فوتبال اروپا را از آن خود کند. 

لیون که یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال زنان است توانست تیم هایی نظیر پاریسن ژرمن و آرسنال را شکست بدهد و و در فینال در شهر سن سباستین در اسپانیا حضور پیدا کند و جام را بالای سر ببرد. ولفسبورگ نیز بارسلونا و گلاسکو را در مسیر خود حذف کرده بود. 

تیم فوتبال زنان بدین ترتیب برای پنجمین سال پیاپی قهرمان اروپا شد. رکوردی که در نوع خود شگفت انگیز به نظر می رسد. آنها بدین ترتیب با رکورد رئال مادرید که در دهه شصت پنج سال پیاپی قهرمان اروپا در حوزه مردان شد، برابری کردند. اگر تیم زنان لیون فصل بعد هم قهرمان اروپا شود، رکورد بی نظیری را در رده باشگاهی اروپا ثبت خواهد کرد.

4125