روزنامه‌ی کاتالانی: توافق بارسلونا و لیون بر سر مهاجم هلندی

روزنامه‌ی کاتالانی: توافق بارسلونا و لیون بر سر مهاجم هلندی

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که جدایی لوئیز سوارز از بارسلونا قطعی است و سران بارسلونا حتی جانشین او را هم مشخص کرده‌اند و برای جذب او به توافق رسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان پیش از اینکه هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد، سرمربی تیم ملی هلند بود و از همین جهت با ستارگان هلندی آشناست و قصد دارد برخی از آن‌ها را به بارسلونا بیاورد تا در پروژه‌ی جدیدش از آن‌ها استفاده کند. کومان اعتقادی به سوارز ندارد و به او گفته که این باشگاه را ترک کند. اکنون مدیران باشگاه بارسلونا ممفیس دپای را به عنوان گزینه اصلی جانشینی لوییس سوارز در نظر گرفته‌اند. سوارز در آستانه پیوستن به یوونتوس است.

اکنون به گفته‌ی روزنامه‌ی کاتالانی La Vanguardia، بارسلونا با باشگاه المپیک لیون بر سر خرید ممفیس دپای به توافق رسیده است و این بازیکن به زودی راهی نیوکمپ خواهد شد. به ادعای این رسانه، بارسا و لیون روی مبلغ 25 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و دیپای با قراردادی دائمی راهی نیوکمپ خواهد شد. رونالد کومان به دنبال افزودن چهره های جدید به تیم خود است و به سراغ بازیکنی رفته که وی را از زمان حضورش در تیم ملی هلند به خوبی می شناسد.

باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون تغییر و تحولات بارسلونا خواهد افتاد.

1470