لیون به دنبال بازگرداندن کریم بنزما در آینده

لیون به دنبال بازگرداندن کریم بنزما در آینده

خبرگزاری فوتبالی - کریم بنزما در سال 2009 از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست و اکنون 11 سال است که در سانتیاگو برنابئو توپ می‌زند. او تبدیل به کاپیتان سوم رئال مادرید شده و در حال حاضر نقشی کلیدی در خط حمله‌ی رئال مادرید ایفا می‌کند. مدیر ورزشی باشگاه لیون ابراز امیدواری کرد که بتوانند روزی بنزما را به لیون برگردانند.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما پیش از اینکه به رئال مادرید بیاید در 4 فصلی که در لیون توپ زد، 66 گل برای این تیم به ثمر رساند. بنزما در تابستان 2009 با مبلغ 41 میلیون یورو به رئال مادرید آمد و در 513 بازی برای این تیم، 249 گل به ثمر رساند. جونینیو، مدیر ورزشی لیون، گفت:" این رویای همه افراد در این باشگاه است که او برای دو فصل به اینجا بیاید و با ما در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او رهبر ما خواهد بود و علاوه بر گلزنی ، تجربه لازم را برای پیروزی در بازی ها به ما خواهد داد."

کریم بنزما که در حال حاضر 32 ساله است، در دو فصل اخیر عملکرد درخشانی در جمع مادریدی ها داشته است. او در فصل 2018/19، 30 گل به ثمر رساند و در فصل 2019/20 هم 27 گل به ثمر رساند و نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا ایفا کرد.

1470