رئیس لیون: هم بارسلونا دپای را می‌خواهد هم رم

رئیس لیون: هم بارسلونا دپای را می‌خواهد هم رم

خبرگزاری فوتبالی – میشل آئولاس اعلام کرده بارسلونا تنها باشگاهی نیست که می‌‌خواهد ممفیس دپای را خریداری کند و در این راه، کاتالان‌ها باید با رمی‌ها رقابت کنند.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که رونالد کومان به تیم بارسلونا پیوسته زمزمه‌های زیادی مبنی بر پیوستن ممفیس دپای به که سابقه کار با کومان را دارد به بارسا شنیده می‌شد و احتمال می‌رفت این وینگر باشگاه لیون به عنوان جانشنین لوئیس سوارز به این تیم بپیوندد اما تا امروز این مسئله قطعی نشده است. در همین زمینه اما رئیس باشگاه لیون، میشل آئولاس در جدیدترین گفت و گوی خود به تله فوت گفته: بارسلونا تنها تیمی نیست که دپای را می‌خواهد. رم هم به جذب دپای علاقه دارد.

رمی‌ها قصد دارند چنگیز اوندر را به ناپولی بدهند و جای او آرکادیوش میلیک را به المپیکو ببرند زیرا احتمالا ادین ژکو از این تیم جدا می‌شود. جاستین کلایورت هم دیگر بازیکن تیم رم است که این تابستان احتمالا جدا شود. رمی‌ها اخیرا مالکی جدید پیدا کرده‌اند و احتمالا فصل شلوغی را در پیش خواهند داشت. آن‌ها تا امروز پدرو را جذب کرده‌اند.

گفتنی است ممفیس دپای تا ژوئن ۲۰۲۱ با لیون قرارداد دارد و لیونی‌ها اگر بخواهند از فروش او درآمد کسب کنند باید او را در همین تابستان به فروش برسانند.

1101