سیمئونه: آمادگی پذیرش هر اتفاقی را داریم؛ به موراتا نگفتم به اتلتیکو بیاید

سیمئونه: آمادگی پذیرش هر اتفاقی را داریم؛ به موراتا نگفتم به اتلتیکو بیاید

وبسایت رسمی برنامه نود - آلوارو موراتا که مطابق با شایعات موجود در ارتباط با اتلتیکو مادرید برای پیوستن به این تیم بوده است یکی از موضوعات اصلی کنفرانس مطبوعاتی سیمئونه بود.

به گزارش وبسایت نود، اتلتی در سی و ششمین هفته مسابقات لالیگا به مصاف ایبار خواهد رفت و برای حفظ جایگاه سوم نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. در جریان دیدار اتلتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سیمئونه صحبت کوتاهی با موراتا داشت و این صحبت باعث ایجاد شایعات متعددی پیرامون این بازیکن شد با این وجود سیمئونه در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار شاگردانش مقابل ایبار گفت:

به او نگفتم به اتلتی بیاید و تنها لطیفه کوتاهی به او گفتم.

اتلتیکو مادرید در فصل جاری فراز و نشیب فراوانی را تجربه کرده است شرایط سختی را داشته است، این تیم به رتبه چهارم جدول لالیگا نیز سقوط کرد اما بار دیگر به رتبه سوم بازگشت، وی در خصوص فصل جاری اتلتی افزود:

در شرایط فوق العاده ای هستیم، سخت ترین فصل حضورم در اتلتی را پشت سر می گذارم. اینگونه که در همه دیدارها به مبارزه می پردازیم برایم بسیار بزرگ است. هنوز دیدارهایی را در پیش داریم اما وقتی فصل به پایان رسید به بررسی شرایط خواهیم پرداخت و بررسی می کنیم که فصل خوبی داشته ایم یا فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشته ایم.

سیمئونه در ادامه اعلام کرد شاگردانش از نظر روانی آماده مقابله با همه چیز هستند:

از شروع سال 2017 در لیگ عالی کار کرده ایم و امیدواریم با همین روند به کارمان ادامه بدهیم. ایبار پیشرفت خوبی داشته است و همیشه گفته ام که آن ها به عنوان یک تیم عملکرد خوبی داشته اند. آن ها قوی هستند و می دانند چگونه به آنچه می خواهند دست یابند. در حال حاضر این دیدار برای ما مهمترین دیدار خواهد بود چرا که در برخی از دیدارها نتایج ضعیفی کسب کرده ایم. همیشه در دیدارهای دشواری که داشته ایم به خوبی عکس العمل نشان داده ایم و می توانم تصور کنم که شنبه نیز دیداری سخت را پیش رو خواهیم داشت.

سیمئونه در ادامه اعلام کرد به حضور هواداران در کالدرون نیاز مبرم خواهند داشت:

امیدوارم حمایت هواداران در کالدرون ادامه داشته باشد، حضور آن ها در فصل جاری کمک بزرگی به ما کرده است. حضور آن ها در نیمه نهایی جام حذفی، جبران 9 امتیاز اختلاف با سویا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و امید به بازگشت و حضور در رتبه سوم لیگ باعث می شود که هواداران با انرژی بیشتری در کالدرون حاضر شوند.

مربی آرژانتینی با اطلاع از توانایی هایی که اتلتی دارد در خصوص وضعیت این تیم با واقع نگری صحبت کرد:

ما بارسلونا، رئال مادرید یا بایرن مونیخ که بهترین تیم های اروپا هستند نیستیم.  ما در 8 سال گذشته به طور پیوسته به پیشرفتمان ادامه داده ایم و بهترین دوران باشگاه را ایجاد کرده ایم. 6 سال گذشته شرایط بسیار خوبی داشتیم اما فاصله کمی با این غول های اروپا داریم. با این وجود تنها راهی که بتوانیم با آن ها برابر شویم تلاش و مبارزه برای پیشرفت خواهد بود.

1899