سیمئونه: حالا 4 فینال پیش رو داریم؛ گویی توپ نمی خواست وارد دروازه حریف بشود

سیمئونه: حالا 4 فینال پیش رو داریم؛ گویی توپ نمی خواست وارد دروازه حریف بشود

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه پس از شکست عجیب این تیم در ویسنته کالدرون در برابر ویارئال ابراز تاسف کرد.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید پس از شروع سال نوی میلادی برای دومین بار در ویسنته کالدرون شکست را پذیرفت تا جایگاه سوم خود را در خطر ببیند. روبرتو سوریانو در دقیقه 82 تک گل این دیدار را به ثمر رساند و عکس العمل های روبرت فرناندز در نیمه نخست مانع از گلزنی گایتان، کوریا و گریزمان شد تا در نهایت اتلتی پس از 11 دیدار بدون شکست بالاخره طعم شکست را بچشد. بدین ترتیب این شکست باعث شد تا اتلتی با یک بازی بیشتر نسبت به سویا در فاصله 3 امتیازی این تیم قرار داشته باشد، ال چولو پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:

باید منتظر نتایج دیدارهای پیش رویمان باشیم. 4 فینال پیش رو داریم و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. فوتبال و جوش خروش آن اینچنین است، بسیاری از مواقع ما اینچنین به پیروزی رسیده ایم و حالا به این شکل شکست خوردیم، این بخشی از فوتبال است، توپ نمی خواست برای ما به گل تبدیل شود. در زدن ضربات آخر به توپ عملکرد خوبی نداشتیم و در مقابل آن ها از موقعیت هایی که کسب کردند بهترین استفاده را بردند.

ال چولو در ادامه در خصوص ویارئال افزود:

در 3 یا 4 دیداری که در مقابل آن ها در کالدرون برگزار کردیم، حتی اگر مانع گلزنی آن ها شده ایم باز هم برای ما سختی هایی ایجاد کرده اند، آن ها تیمی هستند که برای حضور در رتبه های بالای جدول مبارزه می کنند. در همه دیدارهایی که مقابل آن ها داشته ایم موقعیت های گلزنی زیادی داشته ایم و مقابل خط دفاع قدرتمند آن ها به دفعات موفق به گلزنی شده ایم.

با اینکه اتلتی موقعیت های زیادی را در این دیدار از دست داد با این وجود ال چولو اعلام کرد این تیم فقدان مهاجمی تمام کننده مانند کاستا را احساس نمی کند:

در جواب به این سوال می توانم خیلی چیز ها بگویم و با احترامی که برای این سوال قائلم تنها باید بگویم جای خالی مهاجم تمامی کننده در تیم احساس نمی شود.

1899