سیمئونه: سخت ترین فصل حضورم در اتلتیکو مادرید را سپری می کنیم

سیمئونه: سخت ترین فصل حضورم در اتلتیکو مادرید را سپری می کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید با بردی که مقابل سویا به دست آورد بار دیگر شانس خوبی برای بازگشت به رتبه سوم لالیگا خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، دیگو سیمئونه که از سال 2011 به اتلتیکو مادرید بازگشته است همراه این تیم موفق شده است به قهرمانی لالیگا و دو نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد اما وی فصل جاری را سخت ترین فصل خود در این تیم قلمداد می کند. اتلتی با پیروزی 3-1 مقابل سویا موفق شد به 2 امتیازی رده سوم برسد و اختلاف امتیاز خوبی با تیم پنجم، ویارئال به دست آورد. سیمئونه در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت:

می توانیم در خصوص خودمان صحبت کنیم، از زمانی که به اینجا آمده ام این فصل سخت ترین شرایط را نسبت به فصل های گذشته داشته ام، مصدومیت های زیادی داشتیم و مدت زیادی اوبلاک، تیاگو و آگوستو فرناندز را از دست دادیم. در ابتدای فصل موفق نمی شدیم در همه دیدارها به پیروزی برسیم اما موفق شدیم خودمان را پیدا کنیم و شرایط را تغییر دهیم. احساس می کنم آمادگی بهتری داریم اما باید آرامشمان را حفظ کنیم چرا که هنوز 10 دیدار دیگر باقی مانده است.

سیمئونه در ادامه اعلام کرد امیدوار است شاگردانش بتوانند در جمع چهار تیم نخست لالیگا حاضر باشند. وی همچنین به تقدیر از سویا پرداخت و اعلام کرد آن ها در فصل جاری شرایط فوق العاده ای را داشته اند. او در این خصوص افزود:

مشخصا با رتبه پنجم لالیگا 7 امتیاز اختلاف داریم و این مسئله برای ما بسیار مهم است. سویا فصل خوبی را پشت سر می گذارد، آن ها توسط خبرگزاری های سراسر دنیا مورد تقدیر قرار گرفته اند. بنابراین احساس می کنم این نتیجه نشان دهنده قدرت ما است. اعتقاد دارم فرم کنونی ما فرمی است که میبایست در ادامه فصل داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

1899