سیمئونه: عملکردم در سال های اخیر با توجه به دیدار شنبه ارزش گذاری می شود

سیمئونه: عملکردم در سال های اخیر با توجه به دیدار شنبه ارزش گذاری می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه اعلام کرد در صورتیکه در دیدار شنبه نتیجه نگیرد، نتایجی که در 6 سال گذشته کسب کرده است بی اهمیت خواهند بود.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید که هفته گذشته رقابت های لالیگا را با پیروزی مقابل سویا به پایان برد به فاصله دو امتیازی رتبه سوم جدول رسیده است و موقعیت خوبی برای بازگشت به رتبه سوم جدول دارد. با این وجود دیگو سیمئونه در این دیدار لیستی بلند بالا از مصدومان و محرومان خواهد داشت و این امر ممکن است شرایط این تیم را سخت کند. اتلتی تنها 16 بازیکن از تیم نخست خود را در اختیار دارد که یکی از آن ها چرچی است که حتی یک دقیقه هم در لالیگا به میدان نرفته است. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل مالاگا حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد:

چرچی از ابتدا بسیار خوب کار کرده است اما احساس می کردیم از نظر فیزیکی آماده نخواهد بود اما او قطعا در مقاطعی از فصل به ما کمک خواهد کرد. با شوق و اشتیاق مقابل حریف حاضر خواهیم شد و مقابل تیمی که پیروزی مقابلش دشوار خواهد بود با تمام توان ظاهر می شویم.

خوان فران که فصل دشواری را پشت سر می گذارد هم مصدومیت هایی را پشت سر گذاشته است و هم توسط ال چولو از ترکیب خارج شده است، سیمئونه در ادامه در خصوص او گفت:

او شخصیتی مثبت دارد و همه چیز را از زاویه ای مثبت نگاه می کند. شرایط او در فصل جاری باعث قوی تر شدن او شده است، او رقبای خوبی داشت و مبارزه خوبی با رقبایش داشته است.

ال چولو عموما در خصوص رقبای خود صحبت نمی کند وی در این کنفرانس نیز سنت شکنی نکرد و در خصوص مالاگا و تفکراتش در خصوص این تیم نکته زیادی را متذکر نشد:

مالاگا حریف سرسختی است. سعی می کنم مقابل تیم هایی که قرار می گیریم به نکات منفی آن ها دقت نکنم بنابراین آن ها یکی از بهترین تیم های لالیگا هستند.

او در ادامه در خصوص سال های مربیگری اش در اتلتی گفت:

سال های لذت بخش و هیجان انگیزی داشته ام اما هواداران ارزش های من را پس از نتیجه ای که مقابل مالاگا به دست می آوریم قضاوت می کنند و نتایج سال های اخیر برای آن ها بی اهمیت خواهد بود.

1899