اولین کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جدید لیورپول

اولین کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جدید لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- آرنه اسلوت، سرمربی هلندی فصل آینده لیورپول این روزها در حال بازدید از باشگاه لیورپول است و رسما کار خود را به عنوان سرمربی این باشگاه آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول روزهای نخست حضورش در این باشگاه پشت سر می‌گذارد. سرمربی سابق باشگاه فاینورد جانشین یورگن کلوپ شده و احتمالا به خوبی بداند که چه وظیفه سنگینی بر روی دوشش قرار دارد. هواداران لیورپول در این سال‌ها به موفقیت عادت کردند؛ آن‌ها سه بار تا فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و در چند فصل مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بودند. بنابراین انتظار دارند تا آرنه اسلوت نیز همین راه را ادامه دهد و آن‌ها را در جمع تیم‌های بالانشین جدول نگه دارد.

آرنه اسلوت در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی لیورپول گفت: «شناخت و درک لیورپول نیازمند زمان زیادی است. من در هفته‌های آتی تلاش می‌کنم تا تیم را برای اولین مسابقه خود آماده کنم. شناخت از شهر به من کمک می‌کند، اما فکر می‌کنم پیروزی در مسابقات بتواند کمک بیشتری کند.»

اسلوت در ادامه افزود: «سبک بازی من با یورگن کلوپ تفاوت زیادی ندارد. هردوی ما می‌خواهیم تیممان با انرژی و تمپوی بالایی فوتبال بازی کند. من دوست دارم بازیکنان خوب و حرفه‌ای در اختیار داشته باشم، چندان سن و سال آن‌ها برایم مهم نیست.»

اسلوت در قسمتی دیگر از صحبت‌هایش گفت: «من نمی‌خواهم تغییرات زیادی به وجود بیاورم، در اینجا خیلی از کارها به درستی انجام می‌شود. من زمان زیادی صرف کردم تا بدانم که چطور باید پیشرفت کنیم.»

1428