سیمئونه: شجاعت بازیکنان اتلتیکو مادرید باعث قدرتمند شدن من می شود

سیمئونه: شجاعت بازیکنان اتلتیکو مادرید باعث قدرتمند شدن من می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید در دیدار خارج از خانه خود با حساب 2-0 مالاگا را از پیش رو برداشت اما سیمئونه اعلام کرد این دیدار به آن آسانی که از نتیجه آن تصور می شود نبوده است.

به گزارش وبسایت نود،  اتلتی در شرایطی مقابل مالاگا به پیروزی رسید که بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت، محرومیت و یا خستگی در اختیار نداشت با این حال پیروزی این تیم و کسب 3 امتیاز شیرین این دیدار باعث شد تا این تیم موقتا به رده سوم لالیگا صعود کند. سیمئونه پس از این دیدار در خصوص این بازی گفت:

شجاعت بازیکنان اتلتی باعث قدرتمند تر شدن من می شود. آن ها در این دیدار های سخت با تمام توان مبارزه می کنند. با دو بازیکن از تیم ب و همچنین دو بازیکن مدافع روی نیمکت این بازی را آغاز کردیم اما در نهایت موفق شدیم به آنچه می خواستیم برسیم.  این حقیقت که مقابل تیمی سخت موفق شده ایم در غیبت بسیاری از بازیکنان به پیروزی برسیم نشان دهنده تمرین و یکدلی بازیکنان تیم است. این پیروزی به وضوح نشان داد اگر تیم با هم متحد باشد همیشه می توانیم به پیروزی برسیم.

سیمئونه در ادامه در خصوص دشواری این پیروزی گفت:

اگر دقت کنید متوجه می شوید که کت من بخاطر عرق خیس شده است. در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان نبودیم اما 4 موقعیت 100 درصد گل داشتیم. بهتر از ضد حملات آن ها حمله می کردیم اما بعد از اینکه به گل رسیدیم شرایط تغییر کرد. آن ها صاحب توپ بودند اما موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نمی کردند. با این وجود مهمترین مسئله به دست آوردن آنچه بود که می خواستیم.

اتلتی در میانه هفته باید مقابل رئال سوسیه داد به میدان برود و به همین دلیل باید خیلی زود آماده آن دیدار بشود. سیمئونه در خصوص دیدار آینده این تیم افزود:

فرصت زیادی برای جشن گرفتن نداریم اما این پیروزی باعث می شود تا با شرایط خوبی مقابل سوسیه داد به میدان برویم.

1899