کیوسک/ پروین به برانکو چه گفت؟

کیوسک/ پروین به برانکو چه گفت؟

وبسایت رسمی برنامه نود - استعفای کی‌روش توفانی در صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز(یکشنبه 19 دی) به پا کرده است. دیگر خبر مشترک روزنامه ها احتمال معاوضه آندرانیک تیموریان با کاوه رضایی است.

"'گل" برای استعفای کارلوس کی‌روش تیتر "هت تریک در استعفا" را انتخاب کرده و نگاهی انتقادی به این استعفا داشته است. دیگر سوژه مهم صفحه نخست گل موضوع کاوه رضایی است . این مهاجم استقلال خواهان جدایی شده است. علیرضا منصوریان هم به حمایت از دستیارش محمد خرمگاه پرداخته است و گفته در موضوع پخش شدن شماره تلفن خرمگاه کوتاه نمی آید.

ابرارورزشی تیتر زده که فدراسیون فوتبال مخالف استعفای کی‌روش است. این روزنامه هم به خبر احتمال معاوضه کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان پرداخته است.

پیروزی موضوع استعفای کی‌روش را به برانکو ارتباط داده است. علی پروین دیروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود. پیروزی نوشته که پروین در صحبتی خصوصی با برانکو از او خواسته دیگر درباره کی‌روش صحیت نکند. روزنامه قرمزها همچنین خبر داده در روزهای آینده پرسپولیس چند خرید انجام خواهد داد.

روزنامه 90 برای استعفای کی روش تیتر "خشم اژدها" را انتخاب کرده است. این روزنامه همچنین تاکید کرده مهدی تاج با این استعفا مخالفت کرده است. روزنامه 90 به باخت پرسپولیس برابر پاراگ هم پرداخته است.

ایران ورزشی در زمینه استعفای کی‌روش 5 سوال مطرح کرده، این روزنامه معتقد است مدیریت فدراسیون و تیم ملی در این زمینه کم کار بوده است. حسین کلانی از کی‌روش حمایت کرده است.

شوت ورزشی اقدام کی‌روش را ناز کردن دانسته و تیتر زده:"ناز کی‌روش خریدار دارد". شوت ورزشی به لژیونر شدن مائده برهانی، بانوی والیبالیست هم پرداخته است.

هدف صحبتهای روز گذشته امیر قلعه‌نویی درباره کم کاری برخی بازیکنان و از دست دادن برتری در 13 بازی در دوره مربی گری اش در استقلال را تیتر کرده است. این روزنامه مصاحبه ای هم با محمد نصرتی دارد.

استقلال جوان به حمایت از کارلوس کی‌روش پرداخته و عنوان کرده به خاطر مسائل رنگی به تیم ملی ضربه نزنیم.

57189