کیوسک/ آندو در فکر خداحافظی

کیوسک/ آندو در فکر خداحافظی

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه های ورزشی امروز (شنبه 22 آبان) چون عکسی از بازی ایران پاپوا گینه نو نداشتند نتوانستند این بازی را تیتر و عکس یک خود کنند. غیبت استقلالی ها در مراسم هفتم مرحوم پورحیدری، مصاحبه روز گذشته علی دایی و آینده سروش رفیعی از جمله تیترهای مشترک روزنامه هاست.

"گل" به موضوع وضعیت آندرانیک تیموریان در تیم ملی پرداخته است. گل پیش بینی کرده اگر آندو در دو بازی بعدی هم به تیم ملی دعوت نشود خداحافظی خواهد کرد. مهدی کیانی هم به تعداد کم ملی پوشان تراکتورسازی در تیم ملی اعتراض دارد. علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال از غیبت استقلالی ها در مراسم هفتم مرحوم منصور پورحیدری انتقاد کرده است.

یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با خبرورزشی عنوان کرده 20 مدیر، مربی و بازیکن به دلیل گزارش فساد در فوتبال راهی دادگاه خواهند شد. خبرورزشی گزارشی هم از شرایط تیم ملی در مالزی دارد و اینکه کی روش عنوان کرده شرایط آب و هوایی هم از مشکلات تیم در اینجاست. این روزنامه خبر داده تیم های اماراتی بنا بر دلایل سیاسی با پرسپولیس بازی نمی کنند.

ابرارورزشی هم برای تیتر و عکس یک خود به سراغ برد پرگل تیم ملی و همچنین غیبت استقلالی ها در مراسم هفتم منصور پورحیدری رفته است.

پیروزی در صفحه یک خود عنوان کرده که استقلال در یارگیری از پرسپولیس تقلید می کند و حالا که برانکو سروش رفیعی را خواسته منصوریان هم خواهان جذب این بازیکن شده است. روزنامه قرمزها احتمال داده در بازی با سوریه سوشا مکانی دروازه بان اصلی تیم ملی باشد.

استقلال جوان نگاهی به مراسم شب هفتم مرحوم پورحیدری داشته است. روزنامه آبی ها اعلام کرده استقلال 83 میلیارد بدهی دارد.

روزنامه 90 به نتایج بازی های دوستانه ایران و قطر پرداخته است. این روزنامه از رفتار ستاره های والیبال در لیگ برتر والیبال انتقاد کرده است.

ایران ورزشی مصدومیت وریا غفوری، مدافع استقلال را تیتر یک کرده است. این روزنامه خبر داده رباط وریا پاره نشده و غیبت این بازیکن 8 هفته خواهد بود. این روزنامه خبر داده سروش رفیعی نیم فصل به قطر می رود.

شوت ورزشی در تیتر یک خود عنوان کرده علیرضا منصوریان مامور کسر قرارداد از بازیکنان استقلال شده است. انتخاب داور عراقی برای بازی ایران-سوریه هم دیگر تیتر صفحه یک شوت است.

هدف هم تیتر یک خود را به ماموریت منصوریان برای کم کردن قرارداد استقلالی ها اختصاص داده است. مصاحبه روز گذشته علی دایی با سایت باشگاه نفت تهران در بیشتر روزنامه ها از جمله هدف تیتر شده است.

57189