کیوسک/ تقدیم به منصور

کیوسک/ تقدیم به منصور

وبسایت رسمی برنامه نود - با توجه به اینکه امروز(شنبه 29 فروردین) بین تعطیلی است، چند روزنامه ورزشی منتشر نشدند. روزنامه هایی که چاپ شدند به برد استقلال و تقدیم این برد به مرحوم منصور پورحیدری پرداختند.

خبرورزشی با تیتر " به نام پدر به کام پسر" به صعود استقلال پرداخته است. این روزنامه هم مثل روزنامه های دیگر عکس تاثیر گذار آخر بازی که استقلالی ها با در دست داشتن عکس منصور پورحیدری این برد را تقدیم اسطوره فقیدشان کردند را در صفحه یک خود آورده است. خبر ورزشی گفتگوهایی با سعید عزت اللهی و مرتضی پورعلی گنجی درباره شرایط عجیب بازی با سوریه دارد. این روزنامه خبر داده احمد نوراللهی فعلا سرباز نمی شود و در پرسپولیس می ماند.

استقلال جوان هم در نسخه دیجیتالی خود با چاپ عکسی از خوشحالی آبی ها این برد را تقدیم به منصور پورحیدری کرده است.

"تقدیم به منصور" تیتر ایران ورزشی برای صعود استقلال است. ایران ورزشی نگاهی به بازیهای مهم امروز فوتبال اروپا هم داشته است. سهمیه مستقیم برای پرسپولیس هم دیگر تیتر ایران ورزشی است.

هدف در صفحه نخست خود به تمجید از سید مهدی رحمتی پرداخته است و تیتر زده:" آقای تردست". این روزنامه به تمامی نتایج بازی های جام حذفی اشاره داشته است.

شوت برای بازی دیروز به موضوع حامد لک پرداخته است. دروازه بان صبا با هواداران استقلال مشکلاتی پیداکرد. از آنجا که لک عنوان کرده بود با هواداران شوخی می کرده است شوت تیتر زده :"حامد کلک" شوت خبر داده هواداران العربی قطر خواهان بازگشت اشکان دژاگه شدند.

57189