کیوسک/ کره برای جنگ آمده

کیوسک/ کره برای جنگ آمده

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه های ورزشی امروز(یکشنبه 18 مهر) توجه ویژه ای به حضور عجیب کره ای ها در ایران داشتند و اکثرا تفسیرشان این بوده کره برای جنگ به ایران آمده است.

"گل" تیتر یک خود را به تغییر پست کمال کامیابی نیا در پرسپولیس اختصاص داده است و عنوان کرده برانکو می خواهد از این بازیکن در قلب دفاع استفاده کند. جدایی یک فوتبالیست از همسرش پس از 70 روز دیگر تیتر این روزنامه است.

خبرورزشی برای تیتر یک خود کلمه "خطر" را برگزیده است. این روزنامه معتقد است کره ای ها برای جنگ به ایران آمده اند. خبرورزشی از سرقت اموال بازیکنان تیم ملی در فرودگاه تاشکند خبر داده است. همچنین این روزنامه عنوان کرده کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به 19 بازیکن و مربی به دلیل فعالیت در فضای مجازی تذکر داده است.

ابرارورزشی در صفحه نخست خود چند اظهارنظر درباره بازی ایران-کره جنوبی دارد. رضا قوچان نژاد عنوان کرده ایران بازهم کره جنوبی را می برد.

پیروزی صحبتهای سیدجلال حسینی و علی پروین را تیتر کرده است. پروین شدیدا از هتک حرمت قبرهای پیشکسوتان انتقاد کرده است. صحبتی که امروز در اکثر روزنامه ها تیتر شد.

ایران ورزشی از 42 سال پیروز نشدن کره در آزادی نوشته است. این روزنامه خبر داده دژاگه و تیموریان در بازی سه شنبه هم روی نیمکت حضور دارند.

شوت ورزشی هم تاکیدش به جنگ روانی کره ای هاست و خواهان این شده ملی پوشان با مشت آهنین جواب این جنگ روانی را بدهند.

هدف صحبتهای منفی یک بازیکن کره درباره ایران را تیتر کرده است و با چاپ عکس بازیکنان کره با ماسک برای این تیم تیتر "کره جنونی" را برگزیده است.

57189