کیوسک/ دادکان در پرسپولیس

کیوسک/ دادکان در پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه های ورزشی امروز(شنبه 11 دی) اخبار نقل و انتقالی، بازی پرحادثه نقش جهان و حضور مهدی رحمتی در تمرین استقلال را به عنوان سوژه های اصلی خود انتخاب کردند.

گل در صفحه یک خود چند خبر نقل و انتقالاتی دارد. علی کریمی هافبک دینامو زاگرب که مورد توجه چند باشگاه از جمله پرسپولیس و سپاهان قرار گفته عنوان کرده باشگاهش اجازه جدایی نمی دهد. باشگاه نفت هم یک بار دیگر اعلام کرد ایمان مبعلی را به استقلال و ایگور پراهیچ را به نفت تهران نمی دهد. گل خبر داده در صورت رفتن اکبر طاهری از پرسپولیس، محمد دادکان مدیرعامل این باشگاه خواهد شد.

ابرارورزشی در صفحه یک خود نیمه نهایی جام حذفی را پوشش داده است."دایی برنده بازی جنجالی" تیتر این روزنامه است که به بازی سپاهان-نفت اشاره دارد. صحبتهای مربیان دو تیم هم پوشش داده شده است. ابرار نیم نگاهی هم به بازی امروز ذوب آهن- تراکتورسازی دارد.

پیروزی در صفحه یک خود به مشکلات پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اشاره کرده است؛ اینکه طاهری، سرپرست باشگاه در این مقطع زمانی مهم اجازه امضا ندارد. پیروزی خبر داده برانکو یک لیست دوم هم در اختیار باشگاه گذاشته است. روزنامه قرمزها خبر داده باشگاه پرسپولیس فردا با سروش رفیعی مذاکره خواهد کرد. ضمن اینکه این روزنامه انتقال شایان مصلح از سپیدرود به پرسپولیس را نهایی دانسته است.

روزنامه 90 خبر داده در لیست جدید کارلوس کی روش هفت بازیکن از پرسپولیس حضور خواهند داشت. این روزنامه گزارش کرده بازیکنان جدید سیاه جامگان به جای اینکه با باشگاه قرارداد امضا کنند با مربی تیم قرارداد می بندند.

ایران ورزشی امروز هم به ماجرای مهدی رحمتی پرداخته است.بر اساس گزارش این روزنامه با ماندن رحمتی معادلات در استقلال به هم خورده و ایران ورزشی این موضوع را بررسی کرده است.

هدف تنها روزنامه ای است که صراحتا از رفتار عجیب علی دایی در بازی دیروز انتقاد کرده است. "هوچی گری تا فینال" تیتر این روزنامه است.

شوت برد نفت در جام حذفی و بازی امروز ذوب آهن-تراکتورسازی را در صفحه یک خود به طور کامل پوشش داده است. این روزنامه مانند همیشه به اخبار رشته های دیگر اهمیت داده و یکی از تیترهایش این است" صادق زاده پهلوان ایران شد"

"اتحاد و همدلی رمز موفقیت استقلال" تیتر امروز استقلال جوان است. این روزنامه از حضور مهدی رحمتی در تمرینات استقلال، استقبال کرده است. ضمن اینکه بازگشت محسن کریمی و روزبه چشمی به تمرینات هم دیگر خبر صفحه نخست استقلال جوان است.

57189