کیوسک/ لیورپول سردار را نمی‌خواهد

کیوسک/ لیورپول سردار را نمی‌خواهد

وبسایت رسمی برنامه نود - عکس های رسیده از تمرینات مالزی و تمرین بازیکنان در هوای بارانی و زمین آب گرفته سوژه اصلی روزنامه های ورزشی امروز(دوشنبه 24 آبان) است.

"گل" گفتگویی اختصاصی با امیر قلعه‌نویی دارد. ظاهرا مهدی رحمتی متنی علیه سرمربی تراکتورسازی منتشر کرده است و قلعه نویی در این باره صحبت کرده است. گل نوشته احمد نوراللهی از پرسپولیس جدا نمی شود.

خبرورزشی تمرینات بانشاط تیم ملی در مالزی را سوژه اصلی خود قرار داده است. تمرین کردن استقلالی ها با ماسک هم مورد توجه این روزنامه قرار گرفته است. خبرورزشی خبر داده احتمال رفتن طاهری از پرسپولیس قوت گرفته است. ضمن اینکه خبری هم درباره مبلغ قرارداد سروش رفیعی دارد.

ابرارورزشی عکسی از زمین آب گرفته مالزی و تمرینات تیم ملی داد و تاکید کارلوس کی روش که بازیکنان روی زمین پاس ندهند. تیتر یک این روزنامه هم به مصاحبه روز گذشته امیر قلعه نویی اختصاص دارد.

استقلال جوان عکسی از تمرینات استقلال دارد و با دو تیتر قابل توجه. نظری جویباری دوباره علیه مسعود معینی مصاحبه کرده و او را پرسپولیسی خوانده است. نصرالله عبداللهی هم درباره اختلافات موجود در استقلال صحبت کرده است.

پیروزی به اقدام فدراسیون فوتبال برای پرداخت بدهای های خارجی استقلال اعتراض کرده است. این روزنامه نگاهی هم به بازی تدراکاتی پرسپولیس در اردوی دوبی داشته است. در بازی قرمزها پریموف چهار گل زده است. پیروزی از فیکس بازی کردن مهدی طارمی و کریم انصاری فرد در بازی فردا مقابل سوریه خبر داده است.

روزنامه 90 تیتر یک خود را به هوای بارانی مالزی اختصاص دارد. سردار آزمون هم در گفتگو با این روزنامه تاکید کرده پیشنهادی از لیورپول ندارد.

تیتر یک ایران ورزشی هم به شرایط سخت آب و هوایی مالزی اختصاص دارد و این روزنامه تیتر زده:"سه امتیاز از دل باتلاق". ایران ورزشی در گزارشی کاوه رضایی و رابسون را دو خرید موفق استقلال دانسته است.

هدف تحریم مراسم بهترین های آسیا از سوی ایران را تیتر یک کرده است. رقابت امید ابراهیمی و کمال کامیابی نیا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی هم دیگر خبر صفحه یک هدف است.

شوت در گزارشی عنوان کرده با توجه به شرایط آب و هوایی مالزی کارلوس کی روش قصد دارد در بازی با سوریه بازیکنان شمالی تیم ملی را بازی دهد.

57189