احتمال رسمی شدن قرارداد براوو در روز پنجشنبه

احتمال رسمی شدن قرارداد براوو در روز پنجشنبه

وبسایت رسمی برنامه نود - بنا بر اعلام خبرگزاری اسکای اسپورتس، به نظر می‌رسد پرونده  انتقال کلودیو براو به منچستر سیتی، پنجشنبه بسته خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه بارسلونا با ژاسپر سیلسن به توافق رسیده است، به نظر می‌رسد حضور این دروازه بان هلندی، کار را برای انتقال دروازه بان شیلیایی به منچستر سیتی راحت‌تر خواهد کرد. مدیر فنی باشگاه بارسلونا پس از دیدار شنبه شب این تیم در هفته اول رقابت‌های لالیگا، از توافق این تیم با منچستر سیتی برای انتقال براوو خبر داد. این دروازه‌بان شیلیایی همواره از سال 2014 گزینه اول لوییز انریکه برای حضور در ترکیب اصلی بلوگرانا در مسابقات لالیگا بوده است. بنا بر اعلام خبرگزار بخش اسپانیای اسکای اسپورتس، گیم بالاگه، بارسا با رقم 17 میلیون پوند برای این دروازه‌بان شیلیایی موافقت کرده و براوو خود را برای حضور در ورزشگاه اتحاد آماده خواهد کرد. با این حال اضافه شدن براوو به منچستر سیتی، آینده جو هارت را بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار خواهد داد، به نظر می‌رسد پس از محقق شدن انتقال براوو به سیتی، این دروازه بان انگلیسی ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد. از دورتموند، سویا و اورتون به عنوان مقاصد آینده هارت یاد می‌شود، با این تفاسیر به نظر می‌رسد جو هارت پس از ده سال حضور در ورزشگاه اتحاد، تصمیم خود را برای ترک این تیم گرفته است و باید مقصد خود را پیش از پایان فرصت نقل و انتقالات انتخاب کند. این دروازه بان انگلیسی در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر جزیره، نیمکت نشین ویلی کابایه‌رو شد و پس از کش و قوس فراروان، مربی تازه وارد سیتی، گواردیولا اعلام کرد که هارت می‌تواند این تیم را ترک کند. با این حال، این مربی اسپانیایی عنوان کرد که هارت علاقه زیادی به آموختن تاکتیک‌های جدید دروازه بانی دارد ولی برای این کار باید برای بدست آوردن جایگاه ثابت در منچستر سیتی با کابایه‌رو مبارزه کند. درحالیکه گواردیولا علاقه دارد دروازه‌بان تیمش از توانایی بالایی برای کار با توپ برخوردار باشد تا بتواند بازیسازی را از این پست آغاز کند، با این وجود جو هارت در 3 فصل گذشته تنها 562 پاس ارسال کرده است و این در حالیست که مانوئل نویر، دروازه بان تحت هدایت پپ گواردیولا در 3 فصل گذشته، 2077 پاس ارسال کرده است.

با این وجود، سم آلاردایس، مربی جدید تیم ملی انگلیس عنوان کرده است که از هارت برای دیدارهای آینده تیم ملی انگلیس دعوت خواهد کرد.

1899