عکس؛ تخلیه آب از ورزشگاه خانگی دورتموند با جارو دستی!

عکس؛ تخلیه آب از ورزشگاه خانگی دورتموند با جارو دستی!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی تیم ملی ترکیه مقابل تیم ملی گرجستان در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار شد که این ورزشگاه، ورزشگاه خانگی تیم بروسیا دورتموند است.

به گزارش فوتبالی ، پیش از شروع این بازی یک باران بسیار شدید در آن منطقه از آلمان باریدن گرفته بود. همین باران ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک را تحت تاثیر قرار داده بود و این ورزشگاه در آستانه آب گرفتگی بود.

یک تصویر جالب در لحظاتی که باران با شدت زیادی در حال باریدن بود، ایجاد شد و آن هم این بود که ماموران خدماتی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در حال خالی کردن آب ورزشگاه با استفاده از جارو دستی بودند! در حقیقت در سطح اول فوتبال اروپا برای جلوگیری از جمع شدن آب درون ورزشگاه، ماموران خدماتی مجبور شدند که با جارو دستی این آب را از ورزشگاه خالی کنند و به سمت آب راه ها هدایت کنند.

در نهایت بازی تیم ملی ترکیه مقابل تیم ملی گرجستان برگزار شد و تیم ملی ترکیه موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. آردا گولر هم در این بازی خوش درخشید و یک گل تماشایی به ثمر رساند. در هر صورت باید دید که اوضاع در ادامه رقابت های جام ملت های اروپا به چه شکل پیش می رود.

1471