درگیری هواداران ترکیه و گرجستان در سیگنال ایدونا پارک

درگیری هواداران ترکیه و گرجستان در سیگنال ایدونا پارک

پایگاه خبری فوتبالی- تصاویر درگیری هواداران ترکیه و گرجستان از اتفاقات عجیب روی سکوهای یورو ۲۰۲۴ تا به این لحظه از مسابقات بوده است.

به گزارش فوتبالی، دیدار جذاب و دیدنی دو تیم گرجستان و ترکیه که یکی از جذاب ترین بازی های یورو ۲۰۲۴ تا به این دور از مسابقات بوده در روی سکوهای ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و در بین هوادارن دو تیم با صحنه هایی زشت از درگیری و خشونت همراه بود. در حالی که بازی همچنان در جریان بود بین هواداران دو تیم برخورد هایی ایجاد شد که در نهایت پس از پایان سوت پایان بازی درگیری بین طرفین به پایان رسید.

در جریان این درگیری ها دو هوادار ترکیه ای زخمی شدند و در حال مداوا هستند. پلیس ضد شورش آلمان در جریان همین برخوردها یک هوادار ترکیه که در بین گرجستانی ها گرفتار شده بود را نجات داد و سپس مامورین مجبور به نصب فنس ها و میله های جدا کننده بین  هواداران دو تیم شدند.

در ابتدای این مسابقه و پیش از سوت آغاز دیدار شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بازی به دلیل درگیری هواداران دو تیم روی سکو ها و بارش شدید باران لغو شود و به زمان دیگری موکول شود اما در نهایت این بازی پر برخورد برگزار شد و با پیروزی ۳-۱ ترکیه به پایان رسید.

۱۰۰۹