میلان به مدافع چپ ایتالیایی وستهام علاقه دارد

میلان به مدافع چپ ایتالیایی وستهام علاقه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آث میلان نیم نگاهی به جذب امرسون‌ پالمیری مدافع چپ ایتالیایی وستهام یونایتد دارد.

 به گزارش فوتبالی، در صورت جدایی تئو هرناندز مدافع فرانسوی و یکی از ستاره‌های آث میلان در این تابستان، روسونری به دنبال جاگزین برای او در این پست خواهد بود و یکی از گزینه‌‌های مدنظر روسونری امرسون پالمیری از وستهام است.

 از ماه آپریل تا به حال هیچ پیشرفتی در مذاکرات آث میلان با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد حاصل نشده است. به گفته متئو مورتو خبرنگار نزدیک به باشگاه آث میلان، دستمزد فعلی تئو هرناندز 5 میلیون یورو در سال است و او خواهان یک قرارداد جدید با افزایش دستمزد است اما در حال حاضر روسونری خواهان انجام خواسته‌ی این بازیکن نیست.

 به‌ گزارش جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی، آث میلان در حال بررسی احتمال جذب امرسون پالمیری در پست دفاع چپ است. این اقدام از روسونری یک اقدام احتیاطی از سوی باشگاه است و در صورتی به شکل جدی پیگیری می‌شود که پیشنهادی برای تئو هرناندز برسد که برای روسونری قابل رد نباشد.

 باشگاه وستهام برای فروش مدافع چپ ایتالیایی خود احتمال مبلغی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو را درخواست خواهند کرد.

 امرسون پالمیری ۲۹ ساله که تا اوایل سال میلادی هم به تیم ملی ایتالیا دعوت می‌شد در لیست نهایی اسپالتی برای جام‌ ملت‌های اروپا حضور نداشت به دنبال درخشش دوباره است و با توجه به این موضوع در صورتی که آث میلان برا جذب او اقدام کند او مایل به پیوستن به این تیم خواهد بود.

۱۴۲۸