راموس مقصد بعدی خود را معرفی کرد؟

راموس مقصد بعدی خود را معرفی کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته بود که سرخیو راموس، اسطوره باشگاه رئال مادرید که فصل گذشته را در تیم سویا حضور داشت، اعلام کرد که به زودی تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و به این ترتیب از باشگاه سویا خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی ، گمانه زنی ها درباره آینده سرخیو راموس بسیار زیاد است و برخی از رسانه ها گزارش داده اند که کریستیانو رونالدو در تلاش است تا سرخیو راموس را به النصر عربستان ببرد و به این ترتیب دوباره این دو بازیکن با هم هم‌تیمی شود.

البته راموس در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود به طور علنی گفت که دوست دارد در کجا زندگی کند. راموس درباره آینده خود گفت:" آمریکا کشوری است که من و خانواده ام دوست داریم در آن جا زندگی کنیم. البته هنوز هیچ مذاکره ای با باشگاه ها انجام نداده ام. من یکی از هواداران سفت و سخت لیگ بسکتبال آمریکا هستم و ارتباط خوبی با ستاره های این لیگ دارم. پیشنهاد هایی وجود دارند اما هنوز چیزی مشخص نشده است. کیفیت من مشخص است و همه من را می شناسند. آمریکا کشوری است که همیشه به خاطر کیفیت زندگی، نظر من را به خودش جلب کرده است."

راموس در ادامه افزود:" هنوز به فکر بازنشستگی نیستم چرا که هم از لحاظ بدنی اوضاع خوبی دارم و هم این که هنوز میل به رقابت کردن در من وجود دارد.

1471