با اعلام هانسی فلیک، گلر جدید بارسلونا همچنان نیمکت‌نشین خواهد بود

با اعلام هانسی فلیک، گلر جدید بارسلونا همچنان نیمکت‌نشین خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار با سویا اعلام کرد که با وجود آمادگی وویچک شزنی، اما باز هم قصد دارد به ایناکی پنیا اعتماد کند و این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از تعطیلات دو هفته‌ای به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، حالا از روز یکشنبه کارش را دوباره از سر می‌گیرد. شاگردان هانسی فلیک که در حال حاضر صدرنشین لالیگا هستند، بایستی در هفته دهم رقابت‌های لالیگا به مصاف سویا بروند. این بازی اهمیت زیادی برای هواداران بارسا دارد، چون پیش از دو دیدار حساس بارسا مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید است.

یکی از موضوعات قابل توجه، دروازه‌بان اصلی بارسلونا در این بازی است. وویچک شزنی، سنگربان لهستانی کاتالان‌ها که اخیرا جانشین مارک آندره ترشتگن شده است، به بازی مقابل سویا می‌رسد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای این مسابقه آماده است و می‌تواند درون دروازه بلوگرانا بایستد. اما هانسی فلیک چنین عقیده‌ای ندارد و می‌خواهد به اعتمادش به ایناکی پنیا ادامه دهد.

فلیک در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "من از شزنی رضایت دارم، اما برای بازی با سویا دلیلی برای تغییر در پست دروازه‌بان نمی‌بینم. همچنین ایناکی پنیا در روز چهارشنبه و در دیدار مقابل بایرن مونیخ هم گلر اصلی ما خواهد بود."

حالا با این وجود باید دید شزنی کی می‌تواند اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام دهد؟ 

1428