سه ستاره مصدوم بارسلونا در انتظار چراغ سبز پزشکی

سه ستاره مصدوم بارسلونا در انتظار چراغ سبز پزشکی

پایگاه خبری فوتبالی- سه ستاره مصدوم بارسلونا، یعنی گاوی، دنی اولمو و فرمین لوپز منتظرند تا کادر پزشکی بارسلونا به آن‌ها اجازه بدهد تا برای دیدار برابر سویا به میدان بروند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از هفته پیش رو بایستی مسابقات خود را از سر بگیرد و در آغاز دوباره بازی‌ها باید در سه مسابقه سخت و حساس به میدان برود. آن‌ها این هفته مقابل سویا قرار می‌گیرند و بعد از آن باید در برابر بایرن مونیخ و رئال مادرید به میدان برود. این سه بازی می‌تواند نقطه عطف نیم‌فصل یا حتی کل فصل بارسلونا باشد. به همین خاطر فلیک دوست دارد تا همه بازیکنان تیمش را برای این سه بازی در اختیار داشته باشد.

حالا سه ستاره مصدوم بارسلونا در انتظار نشسته‌اند تا کادر پزشکی به آن‌ها مجوز حضور در میدان را بدهد. پابلو گاوی، دنی اولمو و فرمین لوپز که در بند مصدومیت گرفتار بودند، حالا روزهای پایانی دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارند. به نقل از کادناسر، این سه بازیکن انتظار دارند تا برای بازی مقابل سویا در لیست تیم حضور داشته باشند. همچنین رادیو کاتالونیا گزارش داده است که گاوی، اولمو و فرمین روز شنبه، یعنی یک روز قبل از مصاف حساس با سویا چراغ سبز پزشکی دریافت می‌کنند.

حالا باید دید آیا بارسلونا از این بازیکنان در دیدار مقابل سویا استفاده می‌کند یا فلیک به آن‌ها استراحت می‌دهد تا مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید به میدان بروند؟

1428