مصدومیت خرید تابستانی بارسلونا شدید نیست

مصدومیت خرید تابستانی بارسلونا شدید نیست

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو، ستاره اسپانیایی بارسلونا که تابستان امسال از آربی لایپزیش به خدمت گرفته شد، در بازی قبلی تیم ملی اسپانیا مقابل صربستان دچار مصدومیت شد، اما به نظر می‌رسد که مشکل او جدی نباشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان امسال وضعیت چندان خوبی از نظر مالی نداشت. این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید مهم انجام که آن هم جذب دنی اولمو از آربی لایپزیش بود. مدیران بارسا برای ثبت قرارداد اولمو کارهای زیادی انجام دادند تا سرانجام توانستند نام خرید جدیدشان را وارد لیست بازیکنان کنند. اما او در دو بازی اول خود نشان داد که لیاقت این همه تلاش و صبوری را داشت. اولمو در هر دو بازی نخست خود برای بارسا گلزنی کرد، کاری که در گذشته فقط سسک فابرگاس و زلاتان ابراهیموویچ انجام داده بودند.

دنی اولمو حالا مصدوم شده است. لوییس د لا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار مقابل سوییس اعلام کرد که اولمو در بازی قبلی مقابل صربستان دچار مصدومیت شد و در برابر سوییس بازی نمی‌کند. این خبر باعث نگرانی هواداران بارسلونا شد.

اما حالا شنیده می‌شود که مشکل اولمو چندان جدی نیست. به نقل از فران مارتینز، مشکل دنی اولمو چندان جدی نیست و او صرفا برای احتیاط از تشدید مصدومیت مقابل سوییس بازی نمی‌کند. گفته می‌شود که مشکل او یک کبودی ساده است و از ناحیه مفصل مصدومیتی به وجود نیامده است. حالا باید منتظر اخبار بعدی ماند، چرا که احتمالا باشگاه بارسلونا آزمایشات را به صورت کامل انجام می‌دهد و بعد بیانیه‌ای در این خصوص صادر می‌کند.

1428