مصدومیت ستاره برزیلی بارسلونا جدی نیست

مصدومیت ستاره برزیلی بارسلونا جدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- رافینیا در جریان دیدار بارسلونا و مایورکا از ناحیه مچ پا مصدوم شد اما شنیده‌ها حاکی از این است که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در بازی‌های بعدی ندارد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای این هفته لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک شهر بارسلون به مصاف مایورکا که در نهایت، شاگردان ژاوی موفق شدند با تک گل لامین یامال پیروز این مسابقه باشند. در این بازی، رافینیا به علت احساس دردی که در مچ پایش داشت زمین بازی را ترک کرد تا یک مصدوم دیگر به جمع مصدومان بارسلونا اضافه شود.

هفته گذشته، در جریان دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو دو بازیکن تاثیرگذار بارسلونا، یعنی فرنکی دی یونگ و پدری مصدوم شدند و تا حداقل 1 ماه قادر به همراهی بارسا نیستند. این در حالی است که بارسلونا این هفته باید در دیداری حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف ناپولی برود.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه دیگو آرماندو ماردونای شهر ناپل با تساوی 1-1 به اتمام رسید تا تکلیف صعودکننده در بازی برگشت مشخص شود.

این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای این فصل بارسلونا باشد، چرا که آن‌ها از قهرمانی در لالیگا ناامید شده‌اند و از طرفی، از کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا هم حذف شدند و حالا لیگ قهرمانان اروپا، آخرین شانس بارسلونا در این فصل برای کسب جام است.

با این وجود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که کادر فنی و پزشکان بارسلونا نگران وضعیت رافینیا نیستند و اطمینان دارند که این وینگر برزیلی به دیدار مقابل ناپولی می‌رسد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که رافینیا احساس درد داشت؛ اما مشکلی برای همراهی تیمش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

1428