احتمال جلسه فوری تن هاگ با مدیران منچستریونایتد

احتمال جلسه فوری تن هاگ با مدیران منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از کسب یک نتیجه ناامید کننده دیگر، احتمالاً مالکان منچستریونایتد یک جلسه اضطراری با اریک تن هاگ برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز (یک شنبه) منچستریونایتد در ویلا پارک مهمان استون ویلا بود و با تساوی بدون گل متوقف شد تا بدنرین شروع تاریخ منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس رقم بخورد. آن ها از 7 بازی تنها 8 امتیاز کسب کرده اند و در رده چهاردهم قرار دارند. آن ها از 5 بازی قبلی فقط یک بار توانسته اند پیروز از میدان خارج شوند. 

به نقل از سایت گل، سر جیم رتکلیف مالک منچستریونایتد امروز در ویلا پارک حضور داشت و بازی تیم تن هاگ را از نزدیک تماشا کرد. سرمربی هلندی درباره حضور او گفت: "هیچ ایده متفاوتی ندارم، چون باید به من خبر می دادند. ما خیلی رک و راست با هم صحبت می کنیم. من همواره در حال گفت و گو با آن ها هستم و حالا بعد از پایان بازی باید کارم را انجام دهم، یعنی رختکن را کنترل کنم و به سوالات شما پاسخ دهم. ما هر هفته با مالکان صحبت می کنیم، حتی می توانم بگوییم هر روز صحبت می کنیم، پس انتظار دارم به زودی با آن ها جلسه خواهیم داشت."

"فکر می کنم نمایش منچستریونایتد امروز خیلی خوب بود. از نظر دفاعی و کنترل بازی واقعاً خوب بودیم. ما همیشه می خواهیم برنده شویم."

4416