عقب‌نشینی یکی از مشتریان منچستریونایتد

عقب‌نشینی یکی از مشتریان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - سر جیم رتکلیف پولدارترین بریتانیایی روی کره زمین، اعلام کرد که نمی خواهد بیش از حد، برای خرید منچستریونایتد هزینه کند. 

به گزارش فوتبالی، خانواده گلیزر که مالکان کنونی منچستریونایتد هستند، به مشتریان فرصت داده اند که تا روز چهارشنبه پیشنهادهای خود را ارسال کنند که به نظر می رسد که پنج مشتری جدی دست به کار شده اند. یکی از مشتریان جدی مربوط به سرمایه گذاران قطری هستند.  گفته می شود که امیر قطر نیز از این پیشنهاد حمایت کرده هر چند که یوفا بر اساس قوانین کنونی خود اجازه نمی دهد که قطری ها به طور همزمان مالکیت پی اس جی و یونایتد را به عهده داشته باشد مگر آن که یکی از دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد. البته سایت گل مدعی است که شیخ جاسم  مذاکرات مثبتی با خانواده گلیزرها داشته است.

به نقل از سایت گل، رتکلیف تنها کسی است که به صورت علنی، پیشنهادش را به گلیزرها ارسال کرده است، اما هنوز جوابی دریافت نکرده است.  به wall street journal گفتک" "شما چگونه روی یک نقاشی، قیمت می‌گذارید؟ چگونه قیمت یک خانه را حدس می‌زنید؟ این ربطی به میزان هزینه‌ای که برای بازسازی خانه کردید یا قیمتی که برای نقاشی پرداخته‌اید، ندارد. چیزی که شما نمی خواهید، این است که پول احمقانه‌ای پرداخت کنید، چون به زودی پشیمان خواهید شد." 

4416