ایمان قاطع سرمربی منچستریونایتد به مالک جدید

ایمان قاطع سرمربی منچستریونایتد به مالک جدید

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد ایمان دارد که سر جیم رتکلیف می تواند با تقویت و بهبود فرهنگ باشگاه، دوباره شیاطین سرخ را به سطح اول بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ که آینده ای نامشخص در الدترافورد دارد، ادعا کرد که تنها پس از گذشت 2 ماه از رسمی شدن خرید درصدی از منچستریونایتد توسط رتکلیف، این باشگاه مسیر تازه ای پیدا کرده است. 

به نقل از دیلی میل، اریک تن هاگ در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: "استانداردهای باشگاه پایین آمده، اما حالا بهتر شده ایم. من اخیراً چند نمونه از کارهای شرکت INEOS را دیدم و آن ها واقعاً از ما حمایت می کنند. می دانیم که وقتی عملکرد نامناسبی داریم، باید به خودمان در آینه نگاهی بیاندازیم، به یک دیگر حقیقت را بگوییم و سعی در حل مسائل داشته باشیم. هواداران زیادی در بازی های خانگی و حتی خارج از خانه پشت ما هستند، اما ما باید کارها را درست انجام دهیم."

اریک تن هاگ در سال 2022 به سمت مربیگری منچستریونایتد منصوب شد و توانست این باشگاه را پس از 6 سال ناکامی در فتح جام، به قهرمانی کارابائو کاپ برساند. البته فصل دوم حضور تن هاگ، پر از فراز و نشیب بوده و آن ها از چمپیونز لیگ حذف شدند.

4416