پوستونسکی: آلوز با انگشت کوچک هم می‌تواند فوتبال بازی کند!

پوستونسکی: آلوز با انگشت کوچک هم می‌تواند فوتبال بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی - ایگور پوستونسکی می‌گوید دراگان اسکوچیچ دلیل اصلی حضور وی در تراکتور بوده است.

به گزارش فوتبالی، ایگور پوستونسکی یکی از بهترین خریدهای تراکتور برای فصل جاری بوده که با تمجید زیادی هم رو به رو شده است. 

ایگور در ابتدای صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی، درباره پیروزی بزرگ تیمش در اصفهان مقابل سپاهان عنوان داشت: « یک پیروزی بزرگ بود که کسب سه امتیاز برای هر دو تیم و البته طرفداران اهمیت زیادی داشت. الان ما در صدر جدول هستیم اما تیم‌های زیادی هستند که به ما نزدیک هستند. در نتیجه هدف ما این است که هر هفته برنده باشیم تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم. من اطلاعی از طلسم ۱۱ ساله نداشتم اما آمار چیزی نیست که عوض نشود!»

هافبک کروات اشاره‌ای به استقبال هواداران از آن‌ها در فرودگاه تبریز پس از بازگشت از اصفهان می‌کند: «حس بسیار خوبی داشت؛ مردم زیادی به استقبال ما آمده بودند و از نظر من این هواداران هستند که باعث می‌شوند ما از محدوده توانایی خود بهتر عمل کنیم و فراتر برویم. تجربه خوبی بود و من امیدوارم در طول فصل بارها و بارها بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم چرا که شایستگی آن را دارند.»

پوستونسکی پاسخ اینکه چگونه اینقدر سریع در تبریز محبوب شده را چنین می‌دهد: «اینکه طرفداران مرا خیلی سریع پذیرفته‌اند و علاقه زیادی را با من به اشتراک می‌گذارند، دلیلش این است که من همیشه بهترین خود را در زمین می‌گذارم و همواره اولویت من این است که تیم بازی بهتری انجام دهد و برنده باشد. اینجا تفاوت بزرگی با فوتبال کرواسی دارد چرا که مردم زیادی برای تماشای بازی‌ها می‌آیند و اینکه در یک استادیوم پر از جمعیت بازی کنی، لذت به‌خصوصی دارد. در کرواسی ۲ یا ۳ تیم چنین شرایطی دارند.»

وی ادامه داد: «برای من خیلی مهم بود که زود به اردوی پیش‌فصل تیم اضافه شوم تا با بازیکنان تیم و اهداف عالی باشگاه آشنا شده و آماده شوم. تیم مرا به خوبی پذیرفت و در نتیجه من سریعاً توانستم اعتماد آن‌ها را جلب کنم که موضوع بسیار مهمی است. می‌توانم بگویم خیلی زود ارتباط گرفتیم و این بسیار خوب است.»

هافبک کروات حضور هموطنش اسکوچیچ را یکی از اصلی‌ترین دلایل قبول پیشنهاد تراکتور می‌داند: «دعوت آقای اسکوچیچ مهم‌ترین موضوع بود، او مرا برای تیمش می‌خواست و این بهترین فرصت برای من بود تا فوتبال را بیرون کرواسی هم تجربه کنم. در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی می‌کنیم و من نمی‌خواستم این فرصت را از دست بدهم. تراکتور باشگاه بسیار بزرگی است و من افتخار می‌کنم که در تبریز حضور دارم.»

ایگور که زوج آلوز در خط هافبک تراکتور است، تمجید ویژه‌ای از وی کرد: «این خیلی خوب است که در کنار ریکی بازی کنید، او حتی با انگشت کوچکش هم می‌تواند فوتبال بازی کند و بازی کنار وی راحت است و من این را از اولین تمرین تیم فهمیدم. خوشحالم که کنار ریکی بازی می‌کنم و امیدوارم ما در کنار یکدیگر بتوانیم به تیم کمک کنیم تا زیبا بازی کند.»

پوستونسکی در پایان درباره احتمال قهرمانی تیمش هم گفت: «من مطمئنم که ما کیفیت لازم برای جنگیدن جهت قهرمانی را داریم اما از الان خیلی زود است که درباره آن صحبت کنیم. ما باید متمرکز بمانیم، همه وجودمان را در زمین بگذاریم و پشت سر هم برنده شویم. این همانند یک ماراتن است که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا همه را در پایان فصل خوشحال کنیم.»

گفت‌وگو از حامد حاجی محمدی

1997