عکس؛ تیم منتخب بهترین بازیکنانی که توپ طلا نبردند

عکس؛ تیم منتخب بهترین بازیکنانی که توپ طلا نبردند

پایگاه خبری فوتبالی- توپ طلا یکی از جوایز مهم در دنیای فوتبال به حساب می‌آید و حالا در این مطلب تصمیم داریم تا تیمی منتخب از بهترین بازیکنانی که این جایزه را نبردند را بررسی کنیم.

به گزارش فوتبالی، بردن توپ طلا آرزوی هر بازیکنی در دنیای فوتبال است. این جایزه هر ساله به بهترین بازیکن آن سال داده می‌شود و کسی که آن را می‌برد، به مدت یک سال عنوان بهترین بازیکن جهان را با خود یدک می‌کشد. اما ستاره‌های بزرگی هم در دنیای فوتبال بودند که در کسب این جایزه ناکام ماندند. بازیکنانی که تا آستانه بردن آن پیش رفتند اما در نهایت موفق نشدند توپ طلایی دنیای فوتبال را مال خود کنند.

در قاب دروازه این تیم مانوئل نویر قرار دارد. سنگربان بزرگ فوتبال آلمان که در سال 2014 نقش تاثیرگذاری در قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی داشت و در جمع نامزدهای نهایی این جایزه قرار گرفت، اما در نهایت از کریستیانو رونالدو شکست خورد.

خط دفاعی این تیم را سرخیو راموس، ویرجیل فن دایک و پائولو مالدینی تشکیل می‌دهند. راموس و مالدینی جزو بهترین مدافعان تاریخ فوتبال هستند و فن دایک نیز در سال 2018 نفر دوم جایزه توپ طلا شد و لیونل مسی نفر آن در آن سال شد.

خط هافبک این تیم را اینیستا، ژاوی هرناندز، تونی کروس و نیمار جونیور تشکیل می‌دهند. مثلث خط حمله این تیم تشکیل شده است از تیری آنری، لوییس سوارز و رابرت لواندوفسکی، سه بازیکنی که در دوران خود دست به انجام کارهای بزرگی زدند اما جایزه توپ طلا را نبردند.

1428