عکس؛ تیم منتخب ماه لیگ برتر انگلیس از نگاه رسانه هو اسکورد

عکس؛ تیم منتخب ماه لیگ برتر انگلیس از نگاه رسانه هو اسکورد

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان ماه آگوست میلادی، حالا رسانه‌ها تیم‌های منتخب ماه خود را منتشر می‌کنند و حالا در این مطلب تصمیم داریم نگاهی داشته باشیم به تیم منتخب ماه لیگ برتر انگلیس از نگاه رسانه هو اسکورد.

به گزارش فوتبالی، با پایان ماه آگوست میلادی و گذشت چند هفته ابتدایی لیگ‌های معتبر اروپایی، بازیکنان حالا به اردوهای تیم‌های ملی اعزام شدند و فوتبال باشگاه حدود دو هفته برگزار نمی‌شود. حالا رسانه‌ها تیم‌های منتخب ماه از لیگ‌های مختلف را بررسی می‌کنند. یکی از این رسانه‌ها، هو اسکورد است که در این مطلب قصد داریم تیم منتخب این رسانه از بهترین بازیکنان ماه آگوست لیگ برتر انگلیس را مورد بررسی قرار دهیم.

در قاب دروازه این تیم، داوید رایا حضور دارد. سنگربان اسپانیایی آرسنال که در سه بازی نخست تیمش درخشان عمل کرد و واکنش‌های مهمی داشت که منجر به کسب 7 امتیاز مهم از سه هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس شد. در خط دفاعی این تیم، رابینسون از فولام، ویلیام سالیبا از آرسنال، کریستین رومرو از تاتنهام و پدرو پورو از تاتنهام حضور دارند.

در کمربند خط میانی چهار ستاره شاخص دیده می‌شوند. لوییز دیاز که در سه بازی اول لیورپول عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، در کنار کوین دی بروینه از منچسترسیتی، بوکایو ساکا از آرسنال و البته کول پالمر از چلسی قرار دارد.

خط حمله تیم منتخب ماه آگوست لیگ برتر انگلیس را هم زوج ارلینگ هالند و سون هیونگ مین تشکیل می‌دهند. هالند در سه بازی ابتدایی توانست 7 گل به ثمر برساند و دو بار موفق به ثبت هت‌تریک شد که رکورد فوق‌العاده به حساب می‌آید.

همچنین ارلینگ هالند با کسب نمره 8.84 به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر از نگاه هو اسکورد انتخاب شد.

1428