تیم منتخب بازیکنانی که در نامزدهای نهایی جایزه توپ طلا نبودند

تیم منتخب بازیکنانی که در نامزدهای نهایی جایزه توپ طلا نبودند

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته 30 نامزد نهایی مجله فرانس فوتبال برای کسب جایزه توپ طلا مشخص شدند و حالا نشریه اسپانیایی مارکا، تیم منتخب خود از بازیکنانی که در این لیست غایب هستند را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته مجله فرانس فوتبال 30 نامزد نهایی را برای کسب جایزه توپ طلا معرفی کرد. بازیکنانی همچون وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و رودری، کاندیداهای اصلی کسب این جایزه هستند. اما حالا نشریه مارکا نگاهی داشت به ترکیب منتخب بازیکنانی که در این لیست حضور نداشتند.

سنگربان: تیبو کورتوا

سنگربان بلژیکی رئال مادرید فصل گذشته با مصدومیت شدیدی مواجه شد و نتوانست آنطور که باید و شاید خودش را نشان دهد. مصدومیت دلیل اصلی عدم حضور او است.

مدافعین: اشرف حکیمی، رونالد آرائوخو، ویرجیل فن دایک و یوشکو گواردیول

اشرف حکیمی و رونالد آرائوخو فصل گذشته افت قابل توجهی داشتند و احتمالا به همین دلیل در این لیست قرار نگرفتند. فن دایک و گواردیول فصل خوبی داشتند اما در لیست فرانس فوتبال قرار نگرفتند.

هافبک‌ها: کوین دی بروینه، ایلکای گوندوغان و لوکا مودریچ

کوین دی بروینه و ایلکای گوندوغان فصل نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند و نبودشان در لیست 30 بازیکن نهایی کمی عجیب به نظر می‌رسید، اما نبود مودریج قابل پیش‌بینی بود، چون او جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی رئال مادرید نداشت.

مهاجمان: لیونل مسی، آنتوان گریزمان و رابرت لواندوفسکی

لیونل مسی، برنده فصل گذشته این جایزه احتمالا مشهورترین غایب این لیست است. لواندوفسکی هم فصل گذشته افت کرد و احتمالا به همین خاطر در لیست 30 نفره قرار نگرفت. آنتوان گریزمان هم در نیم‌فصل دوم افت کرد.

1428