عکس؛ چه سرنوشتی برای بازیکنان تیم منتخب 2017 رقم خورد؟

عکس؛ چه سرنوشتی برای بازیکنان تیم منتخب 2017 رقم خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره‌های فوتبال دنیا در سال 2017، امروز از دوران اوج خود فاصله گرفتند و حالا تنها لوکا مودریچ از بین بازیکنان آن نسل در یک تیم بزرگ اروپایی بازی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در این سال‌ها خیلی از بازیکنان بزرگ و خاطره‌ساز برای فوتبال‌دوستان از دنیای فوتبال خداحافظی کردند و یا به تیم‌های خارج از اروپا رفتند تا سال‌های آخر دوران حرفه‌ای خود را در آنجا سپری کنند. بازیکنانی که روزگاری حرف اول را در دنیای فوتبال می‌زدند، حالا جای خود را به ستاره‌های دیگر دادند و خودشان از روزهای اوج فاصله دارند.

جانلوییجی بوفون، سنگربان تیم منتخب سال 2017 پس از حضور در پارما، از دنیای فوتبال بازنشسته شد. دنیل آلوز در زندان روزگار خود را سپری می‌کند و با حواشی زیادی سروکله می‌زند. لئوناردو بونوچی به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و در جمع فوتبالیست‌های بازنشسته قرار گرفت. سرخیو راموس برخلاف دیگر نام‌ها هنوز فوتبال بازی می‌کند اما در حال حاضر تیمی ندارد. مارسلو نیز به کشور خود بازگشته است و در سری آ برزیل مشغول است.

در خط هافبک اما، تونی کروس که نسبت به دو هافبک دیگر سن و سال کمتری دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. لوکا مودریچ همچنان در رئال مادرید توپ می‌زند اما مانند گذشته مهره‌ای کلیدی برای کهکشانی‌ها نیست. آندرس اینیستا هم پس از ماجراجویی در ژاپن به فوتبال امارات رفته و او هم احتمالا به زودی کفش‌هایش را آویزان می‌کند.

خط حمله رویایی تیم منتخب سال 2017 هم همگی خارج از فوتبال اروپا بازی می‌کنند. کریستیانو رونالدو و نیمار در عربستان، و لیونل مسی هم در لیگ آمریکا مشغول است.

1428