عکس؛ تیم منتخب لیگ برتر انگلیس از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای

عکس؛ تیم منتخب لیگ برتر انگلیس از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته پس از انتخاب فیل فودن و کول پالمر به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس، ترکیب منتخب این لیگ نیز در فصل گذشته انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته مراسم بهترین‌های فصل لیگ برتر انگلیس برگزار شد و فیل فودن و کول پالمر جایزه خود را دریافت کردند. این جایزه از سوی اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای اهدا شد. اما در بخش دیگری از این مراسم، ترکیب منتخب فصل لیگ برتر انگلیس از دیدگاه این اتحادیه اعلام شد که نکته جالب توجه آن، حضور 9 بازیکن از آرسنال و منچسترسیتی است.

داوید رایا، سنگربان اسپانیایی آرسنال که فصل گذشته عملکرد خوبی در قاب دروازه توپچی‎‌ها داشت، به عنوان گلر برگزیده این ترکیب انتخاب شد. ویلیام سالیبا از آرسنال، ویرجیل فن دایک از لیورپول، گابریل ماگالاییش از آرسنال و کایل واکر از منچسترسیتی خط دفاعی این ترکیب را تشکیل می‌دهند. آرسنال در فصل گذشته کمترین گل خورده را میان تیم‌های لیگ برتری داشت و با حضور سه بازیکن، بیشترین سهم را در خط دروازه و دفاع داشت.

دکلان رایس و مارتین اودگارد از آرسنال و رودری از منچسترسیتی کمربند خط میانی این ترکیب را شکل دادند. در خط آتش هم، ارلینگ هالند و فیل فودن نماینده‌های منچسترسیتی هستند و اولی واتکینز، مهاجم استون ویلا هم تنها نماینده تیمش در این ترکیب است.

1428